Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-11-14, 19:32
  #37
Medlem
SneakyBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Ah. Jag har ju inte rapporterat hur det har gått för mig ja. Men det har inte varit några problem för mig den här månaden heller. Har köpt mitt giftcard hos Seagm.com och löste in hos Hulu. Visserligen kom det upp något skumt felmeddelande här månaden som jag inte har fått tidigare, tror det var något om att systemet hade noterat att jag inte bodde i US och därför inte kunde utnyttja deras tjänst.

Men det konstiga var att när jag sedan väntade en liten stund och sen loggade in på nytt på kontot så var allt som vanligt igen och min prenumeration var uppdaterad en månad framåt. Jag har iallafall kunnat titta på Hulu utan problem dom senaste två veckorna. Att det sedan har varit en del tekniskt krångel är en annan sak, som jag har noterat är ganska vanligt med Hulu tyvärr, även om det kan fungera hyfsat i perioder.

Ja det är ganska kass plattform alltså. Lite synd.
Ja jag får väl testa ett sånt kort då.
Tack!
Citera
2016-11-14, 20:57
  #38
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyBandit
Ja det är ganska kass plattform alltså. Lite synd.
Ja jag får väl testa ett sånt kort då.
Tack!

Jo, om dom inte skärper till sig med alla tekniska problem, så vet jag inte hur länge till jag stannar. Det är synd eftersom jag gillar Hulu i övrigt. Möjligen kunde deras reklamfria abonnemang varit en aningens billigare, om jag får för mig att uppgradera till det i framtiden. Även om man vänjer sig vid reklamen, så är det på gränsen att det blir lite för mycket på vissa titlar.

Har sneglat lite på Amazon Prime med som ett alternativ. Netflix, Hulu och Amazon Prime är ju dom tre största streamingtjänsterna. Problemet med Amazon vad jag förstår är att dom är som Viaplay, en mix av prenumeration, hyr och köp.

Jag gillar ju konceptet med att betala en fast avgift varje månad och sedan kunna titta obegränsat på hela utbudet utan att behöva betala extra för något. Så det beror ju alldeles på isåfall hur stor del av deras utbud som ingår i den fasta avgiften och hur stor del av utbudet som är köp och hyr.
Citera
2016-11-26, 21:14
  #39
Medlem
puckots avatar
Någon mer som har märkt av att Hulu adderar extra dagar när man löser in sina presentkort? Åtminstone dom senaste två gångerna som jag har löst in mina 1 månads presentkort som jag har köpt från Seagm, så har jag alltid fått 10 extra dagar utöver dom 30 dagar som ska ingå.

Jag är lite fundersam till varför jag får dessa extra dagar, inte för att jag klagar, men jag är lite nyfiken vad det beror på? Någon mer som har märkt av samma?
Citera
2017-06-25, 12:00
  #40
Medlem
Vet ni om det fortfarande fungerar? Känner inte för att köpa ett gift card om det inte gör det.
Citera
2017-09-21, 01:21
  #41
Medlem
GormDenGamles avatar
När kommer Hulu till Sverige?
Citera
2018-01-20, 13:47
  #42
Medlem
olikafargers avatar
Skaffade Hulu men blev besviken att det var regionslåst. Står på deras sida att man inte kan komma runt med VPN.

Min fråga. Går det? Dom har bra utbud av serier.
Citera
2018-01-20, 13:59
  #43
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Skaffade Hulu men blev besviken att det var regionslåst. Står på deras sida att man inte kan komma runt med VPN.

Min fråga. Går det? Dom har bra utbud av serier.
Jo det går att komma runt. Jag använde en SmartDNS-tjänst. Finns om du googlar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback