Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-21, 20:49
  #685
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Dag två ringer Kryllos tjej stup i kvarten när han och Spjuven är ute med båten. Han måste skicka bild på vad han gör och skickar en bild på sig själv med fiskespö i handen. Bara det att Kryllo hade en tröja med Den Lille Havfrue på. Då blev det liv för det. Varför han hade en tröja med en tjej osv. Knullade Kryllo henne, vem var det? Kände de varandra?

Hon trodde alltså att han bedrog henne med en bronsskulptur?
Citera
2020-06-21, 23:46
  #686
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kryllo och Spjuven hyr en stuga för att fiska en helg

Ganska nyligen åkte Kryllo och Spjuven iväg för en helg av fiske, grill och god dricka.
De hade hyrt stuga och båt och av bilderna Spjuven skickade såg det väldigt lugnt och gemytligt ut.

På vägen upp knäckte Kryllo ett par öl i bilen. Så han var ju halvt bra i gasen när de kom fram, runt 3 timmars körning.

Nedanför listar jag några av sakerna som hände.

Kryllo stod på en sten vid sjön och fiska första eftermiddagen och halkade.
Ramlade framåt och landade på ansiktet vilket resulterade i ett stort jack på näsbryggan.
Då avbröt de fisket och återvände till stugan. Grillade och åt.

Dag två ringer Kryllos tjej stup i kvarten när han och Spjuven är ute med båten. Han måste skicka bild på vad han gör och skickar en bild på sig själv med fiskespö i handen. Bara det att Kryllo hade en tröja med Den Lille Havfrue på. Då blev det liv för det. Varför han hade en tröja med en tjej osv. Knullade Kryllo henne, vem var det? Kände de varandra?

Kryllo lägger på men det ringer igen och igen. Kryllo måste rapportera allt han gör tydligen. Som att han har en övervakare. Kryllo blir mer och mer irriterad. Droppen är när hans tjej frågar om Kryllo är homosexuell eftersom han åker iväg med en annan man och bor i en stuga.
Han slänger då helt enkelt sin telefon i sjön i ren frustration och står och skriker i båten.
Efteråt ångrar han sig då han nu är utan telefon.

Efter det sätter han ett drag och drar i spöet så det knäcks. Spöna de hade med sig var spjuvens.
Senare på kvällen står de och dricker öl och drar några kast vid sjökanten med det enda spö de har kvar. Kryllo råkar trampa på det så det också knäcks. Färdigfiskat. Inte en fisk fick de.
Men trevligt hade dom.

Haha så Kryllo är i farten igen. Fan vilken störd kärring han hade/har.
Citera
2020-07-08, 21:51
  #687
Medlem
Kalla Kåres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha så Kryllo är i farten igen. Fan vilken störd kärring han hade/har.

Underbart! Välkommen tillbaka ViciousMacki och Kryllo! Har Kryllo en svensk eller asiatisk tant?
Citera
2021-12-25, 03:22
  #688
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kryllo och Spjuven hyr en stuga för att fiska en helg

Ganska nyligen åkte Kryllo och Spjuven iväg för en helg av fiske, grill och god dricka.
De hade hyrt stuga och båt och av bilderna Spjuven skickade såg det väldigt lugnt och gemytligt ut.

På vägen upp knäckte Kryllo ett par öl i bilen. Så han var ju halvt bra i gasen när de kom fram, runt 3 timmars körning.

Nedanför listar jag några av sakerna som hände.

Kryllo stod på en sten vid sjön och fiska första eftermiddagen och halkade.
Ramlade framåt och landade på ansiktet vilket resulterade i ett stort jack på näsbryggan.
Då avbröt de fisket och återvände till stugan. Grillade och åt.

Dag två ringer Kryllos tjej stup i kvarten när han och Spjuven är ute med båten. Han måste skicka bild på vad han gör och skickar en bild på sig själv med fiskespö i handen. Bara det att Kryllo hade en tröja med Den Lille Havfrue på. Då blev det liv för det. Varför han hade en tröja med en tjej osv. Knullade Kryllo henne, vem var det? Kände de varandra?

Kryllo lägger på men det ringer igen och igen. Kryllo måste rapportera allt han gör tydligen. Som att han har en övervakare. Kryllo blir mer och mer irriterad. Droppen är när hans tjej frågar om Kryllo är homosexuell eftersom han åker iväg med en annan man och bor i en stuga.
Han slänger då helt enkelt sin telefon i sjön i ren frustration och står och skriker i båten.
Efteråt ångrar han sig då han nu är utan telefon.

Efter det sätter han ett drag och drar i spöet så det knäcks. Spöna de hade med sig var spjuvens.
Senare på kvällen står de och dricker öl och drar några kast vid sjökanten med det enda spö de har kvar. Kryllo råkar trampa på det så det också knäcks. Färdigfiskat. Inte en fisk fick de.
Men trevligt hade dom.


Finns det någon ny rolig historia om Kryllo?
Citera
2022-10-19, 01:15
  #689
Medlem
Rosenkreutzares avatar
Det har ju gått ett tag, nu måste det ju finnas minst trettio nya bravader att förse oss med?
Citera
2023-01-20, 23:53
  #690
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
I denna tråd ska jag berätta historier om min bror som allt som oftast gör komiska saker helt ofrivilligt.
Där finns många, många historier att berätta. En del är roliga. En del är sjuka.
Historierna utspelar sig inte i någon speciell ordning utan jag skriver dom efterhand som jag kommer ihåg någon helt enkelt. Skriver ungefärlig tid.

För att ni ska få en uppfattning om honom så ska ni få lite bakgrund.
Vi kan kalla honom Kryllo.

strax under 30.
Ganska lång.
Oftast iklädd skinnjacka, jeans, sneakers och någon av mina tröjor som är alldels för små för honom.
Krylligt hår.
Tycker om att resa till ett Aiatiskt land.
Kort stubin vilket kan leda till våldsamma utbrott.
Jobbar med hantverk.


Börjar med två historier. Men klistrar även in några matincidenter från en annan tråd.

Black or White?
Året var 2008. Min bror var på väg till Thailand med några vänner.
De hade flygit ungefär halva vägen och hunnit dricka en del under tiden.
Som ni vet så brukar det serveras kaffe och te unde längre flygningar.
Det gjodes det även denna gång. Servitrisen gick runt och frågade vad folk ville ha och kommer efter ett tag till min bror. Hon frågade trevligt om han önskade kaffe eller te.

Han är inte så bra på engelska som han själv vill få det till.
Samtalet som utspelade sig var detta nedan.

B - Brorsan
S - Servitris
V - Vän som satt brevid brorsan

S - Do you want coffe or tea?
B - Koffi
S - Ok, do you want black or white?
B - Koffi (Lite irriterat)
S - Yes sir, i understand. But do you want it black or white?
B - (Vänder sig till sin vän som sitter brevid och slår fäktar med armarna) Vafan är det hon inte fattar, jag vill ha kaffe. Är hon trög eller? Ska det vara så svårt att fatta?
V - Men din dumme jävel, hon undrar om du vill ha med eller utan mjölk.
B - Jag vill inte ha någon mjölk, jag vill ha vanligt jävla kaffe!
V - (Här tar vännen över och pratar med servitrisen) He want it black. please.

Servitrisen suckar högt
.

Han får till sist sitt kaffe och somnar senare.
Han blir sedan väckt av polaren som säger att värdinnorna delar ut något.
Visar sig vara varma handdukar som man kan torka sig med (Vet inte varför?)
Yrvaken som Kryllo är så tar han handduken och studerar den ett par sekunder genom att vända och vrida på den för att sedan stoppa den i munnen i ett försök att äta upp den.
Han tuggar och sliter i 2-3 sekunder innan han fattar vad det är.
Han börjar sedan spotta och fräsa medans han plockar bort ludd från tungan.

Ligga och mysa
Denna historien utspelar sig i Thailand. 2010 eller 2011.
Kryllo hade jobbat hårt hemma i Sverige och skulle ha några veckors semester med god dricka och brudar. Han hade bestämt att träffa vännen från planet som redan befann sig i landet.
Men först skulle han vara några dagar i en annan stad. Väl där träffade han en riktig snygg donna som han började umgås med. De gick ut och drack, dansade och åt ihop.

Lite mys blev det också. Dock inget knull för Kryllo. Lingonveckan sa denna snygga skapelse.
Efter två-tre dagar mötte Kryllo och tjejen upp polaren och hans tjej.
De anade direkt att något inte stämde med Kryllos sällskap. Det var något med kroppshållningen och rösten som gjorde de båda misstänksamma. Speciellt polarens tjej som var thailändare själv.

Polaren frågade Kryllo lite försiktigt om han visste att det var en kille han hade släpat med sig.
Kryllo ville inte kännas vid detta, han förklarade att dom inte knullat pga hon hade mens.
Avsugningar hade han fått iallfall.

På kvällen ställde Kryllo sitt sällskap mot väggen och fick ur "henne" sanningen.
Därefter var deras dagar ihop slut. Kryllo drack sig berusad för att lindra ångesten.
Han ska enligt polaren även uppgivet ha sagt
Jaha, då har man legat och myst med en kille i tre dagar. Kul det.

Något nytt roligt lär väl Kryllo har hittat på under denna långa tid?
Citera
2023-01-21, 00:57
  #691
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Något nytt roligt lär väl Kryllo har hittat på under denna långa tid?



Vilken underbar jävla brorsa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback