4 626 besökare online
858 162 medlemmar • 45 867 750 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
ettpundsvartkrut
Medlem
ettpundsvartkruts avatar
Landets främsta AAS forum är nu relanserat som TOR/onion forum och tillåter numera handel av droger vilket alltid varit och fortfarande är förbjudet på "gamla" Hushboard.com men är tillåtet på det nya forumet.
Hushboard.com rullar på som vanligt som renodlat AAS forum.

Adress:http://hj4ndbfe2vhvauck.onion
Gamla medlemmar kan logga in med sina befintliga nick/passwords.

Info till er som inte vet hur man kommer åt TOR nätverket:
1. Ladda ner nyaste TOR browser bundle från: https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en
2. installera TOR browser
3. Starta TOR, dvs klicka på ikonen som ser ut som en lök
4. i webbläsaren som startas, skriv in adressen: http://hj4ndbfe2vhvauck.onion

Att lesbianism, extrem feminism, psykiska besvär och manshat hör ihop vet vi redan. Detta är dock off topic. -WordWarrior-
Senast redigerad av ettpundsvartkrut 2013-01-26 kl. 13:36.

ettpundsvartkrut
Medlem
ettpundsvartkruts avatar
OBS! Postar den här infon som ombud, kan eventuellt svara på en del frågor men annars ställ dom i befintlig tråd på det nya forumet.

Att lesbianism, extrem feminism, psykiska besvär och manshat hör ihop vet vi redan. Detta är dock off topic. -WordWarrior-

cbatbh
Medlem
cbatbhs avatar
Har du den nya länken till hidden wiki?

ettpundsvartkrut
Medlem
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Har du den nya länken till hidden wiki?

Nej tyvärr men någon annan kanske kan PM:a dig den.

Phatcheroc
Medlem
Phatcherocs avatar
bmpVarför pratas det inte mer om detta intresssanta forum? Verkar ju mycket intressant.
Är man är ute efter grönt finns det rätt bra priser inrikes

lilZer0
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phatcheroc
bmpVarför pratas det inte mer om detta intresssanta forum? Verkar ju mycket intressant.
Är man är ute efter grönt finns det rätt bra priser inrikes
Jag brukar vara duktig på att lusläsa nya trådar i drog-delen, speciellt i nätapotek och drogshoppar, men detta är första gången jag läser denna tråd. Registerar mig nu bara för att kolla utbudet.
Jag kan ibland ha en otrevlig ton när jag säger saker, det är en subjektiv uppfattning och jag ber alla som läser mina inlägg att bortse ifrån den subjektiva uppfattningen och se till objektiva istället.

"<Puffypo> Nä knark fungerar ju skitbra så länge man inte slutar med det. :)" - Flashacks IRC, Haha!

Mvh, lilZer0.

kytoyo
Medlem
kytoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Jag brukar vara duktig på att lusläsa nya trådar i drog-delen, speciellt i nätapotek och drogshoppar, men detta är första gången jag läser denna tråd. Registerar mig nu bara för att kolla utbudet.

Hur ser det ut med utbudet? Som SR?

-Men vad fan vet jag.

PMa om vad du vill. :D

lilZer0
Medlem
lilZer0s avatar
Till ovan: japp, ungefär som SR blandat med folk från publika shoppar och kanske någon annan jag inte känner igen. Fanns dock lite billigare gräs än på SR inrikes, men jag skippar denna sida för nu i alla fall.
Jag kan ibland ha en otrevlig ton när jag säger saker, det är en subjektiv uppfattning och jag ber alla som läser mina inlägg att bortse ifrån den subjektiva uppfattningen och se till objektiva istället.

"<Puffypo> Nä knark fungerar ju skitbra så länge man inte slutar med det. :)" - Flashacks IRC, Haha!

Mvh, lilZer0.

DiviC
Medlem
DiviCs avatar
Jag lånar tråden då den berör samma ämne.

Läste idag om ett forum i metro som gått mig förbi. Vad är detta för forum och kommer det användas nu när det gått "public"?

Dysfunktion
Medlem
Dysfunktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Jag lånar tråden då den berör samma ämne.

Läste idag om ett forum i metro som gått mig förbi. Vad är detta för forum och kommer det användas nu när det gått "public"?

Hörde också om detta, vore trevligt om någon vill kontakta mig i pm med mer information

Mvh

Messiah
Medlem
Messiahs avatar
Deras Drog avdelning verkar ha kommit igång så bra. några få som gjort lite trådar men ingen seriös försäljare där ännu. och sen är de jävligt läskigt att köpa av någon ny där när säkert 70% av dom som lägger ut saker är scammers eller är dom? svårt att veta

soc
Medlem
socs avatar
Ett gott gäng med scammers finns där inne. Admin bannar ju dom i bästa fall. Men för mkt bluff o båg för min del. Vanliga hushboard är grymt bra. Där kan man lita på folk!

Men handlar man av rätt kran så är det säkert hur bra som helst. Prova själv!

Svara på ämne
Topp Dela »