Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-07, 23:03
  #361
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalit
Jag har Eurotrucksimulator i datorn sedan några år tillbaka. Men det är ett tag sedan som jag körde, tycker att den är välgjord med mycket realistisk simulation, trots att jag har kört både buss och lastbil i verkliga livet. Speciellt en sak som kan göra detta program användbart är att man kan köra även i UK. Om du ska köra i vänstertrafik för första gången så träna först i simulatorn. Gör du bort dig i en rondell i vänstertrafik så kostar det dig ingenting jämfört med att ge dig ut till UK. helt oförberedd och klantar dig. Har inte några avancerade grejer till programmet, bara en enkel racingratt. Sedan vet jag inte om man kan simulera en split-vx-låda, ifall man nu skulle satsa på lite extra grejer till programmet, inget som jag saknar ändå...



Jo den simulerar split växellåda och vanlig manuell låda samt automatisk låda. Det står h-låda och sekventiell låda vilket jag inte vad det är.
Själv kör jag på läget Riktig automatisk växellåda så jag har aldrig provat de andra lägena utan har bara sett att många youtubers kör med manuell växellåda i ETS2 och någon pratade om att han hade satt den på split simulering eftersom han var van det från sitt jobb som lastbilschaufför.
Citera
2023-11-18, 20:17
  #362
Medlem
https://www.youtube.com/shorts/qUXScrrLS48
Vad är det som visar hastigheten, är det personens egna smartphone. isåfall hur kopplar han in så att han får hastigheten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback