Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-26, 11:00
  #13
Medlem
Till er som berättade om era erfarenheter vill jag tacka för svaren!

Och till er som hatar mig för att jag tydligen vill ha uppmärksamhet på ett nätforum där inte ens min bästa polare vet vem jag är säger jag bara, lär er att inte bry er om andras motiv och inse att livet inte finns på internet.

Mitt motiv med den här tråden var som sagt att se vad jag kunde förvänta mig, och jag fick mina svar. Oavsätt om era svar skulle varit negativa kommer ändå en jolle tändas i Åre backar idag. Dock verkar det som om en "mini-rusrapport" inte är välkommen!

Tack så mycket för era svar återigen!
och... retards gonna hate
Kenslan
Citera
2013-01-26, 13:02
  #14
Medlem
Mamma_mia12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenslanForOrd
Till er som berättade om era erfarenheter vill jag tacka för svaren!

Och till er som hatar mig för att jag tydligen vill ha uppmärksamhet på ett nätforum där inte ens min bästa polare vet vem jag är säger jag bara, lär er att inte bry er om andras motiv och inse att livet inte finns på internet.

Mitt motiv med den här tråden var som sagt att se vad jag kunde förvänta mig, och jag fick mina svar. Oavsätt om era svar skulle varit negativa kommer ändå en jolle tändas i Åre backar idag. Dock verkar det som om en "mini-rusrapport" inte är välkommen!

Tack så mycket för era svar återigen!
och... retards gonna hate
Kenslan
Lycka till ha det så kul
Citera
2013-01-26, 14:28
  #15
Avstängd
daddy.boasts avatar
Ja from St Vincent and the Grenadines inget Snow sen ock Skiing Snowboard expensive i Sverige men ja kan Recommend den !! Varfor ?? ALL TING Kraftig bra med Ganja Faktiss !!

blessings Daddy
Citera
2013-01-26, 14:28
  #16
Medlem
Stompzs avatar
Både ja och nej.

När jag var i Åre förra året så hade vi packat med oss en massa färdigrullade joppar som endast skulle åtnjutas på kvällarna. Men på dagen kunde jag knappt hålla mig och bestämde mig för att ta en när vi kommit längst upp. Jag tänkte något i stil med "fatta hur skönt att ta en jävel för att sedan slå på musik och bara glida ner"...

Ptja, det gick sådär. Att över huvud taget stå upp på brädan kändes hur jobbigt som helst. Jag ville bara lägga mig ner. Jag ramlade lite här och där eftersom jag inte lade någon uppmärksamhet på vars fan jag åkte.

Jag gjorde aldrig om det
Citera
2013-01-26, 14:34
  #17
Medlem
Marlboromans avatar
Ska du inte fråga om du kan hänga på after skin med beanie bag mössa oxå då?
Citera
2013-01-26, 23:12
  #18
Medlem
WTtjackiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Errhhh
Det är rätt soft.

Nice, jag spelade HoN en gång då jag hade rökt as mycket spice och det blev en jävla kul upplevelse, jag var lägst level av alla andra och sprang vilse i skogen.

Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Ska du inte fråga om du kan hänga på after skin med beanie bag mössa oxå då?

Hahahahahahaa
Citera
2013-01-27, 03:01
  #19
Medlem
sageens avatar
TS: Låter som en bra ide eller hur men! Varje gång jag får för mig att röka en jävel och åka bräda(skateboard) så går det skit bra och allt är soft tills det kommer till teknik och vertikalt då det blir åt helvete på engång

OF: Så tycker jag man ska spela när man röker en holk!
Citera
2013-01-27, 03:46
  #20
Medlem
Ba rök, men fråga efter en strain som passar bra till snowboardåkning nästa gång du går till apoteket. Skulle gissa på en fin sativadominant hybrid med LSD-strössel!
Citera
2013-01-27, 14:58
  #21
Medlem
BakedTurtles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Errhhh
Weed och longboard är ju obligatoriskt på sommaren. Det borde väl inte vara någon enorm skillnad. Kör hårt!

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback