2013-12-13, 09:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Stämmer dessa uppgifter? Fan vad man längtar efter dom här filmerna 2015 känns så sjukt lång tid just nu.

Kan någon bara länka källor på att det ens ska komma nya filmer så man inte sitter här och väntar i onödan? Just nu har vi uppgifter från användare.
Hur svårt är det att googla fram uppgifterna från Anders Nilsson? Han har ju sagt att de jobbar med manus och finansiering för de sista sex filmerna i serien. Vad är det som är så svårt att förstå?
Citera
2013-12-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Jag ser på den som går nu på TV4. Jag har alltid tänkt detta, men nu fan räcker det:
Varför har dom så jävla löjliga och fjantiga skådisar som ska spela gangsters? Dom ser så sjukt orealistiska ut som kriminella.

Framförallt KASSA skådespelare.

I "Kodnamn: Lisa" som är mer påkostad var det lite folk som såg mer övertalande ut.
Håller absolut inte med! Tycker dom har haft trovärdiga "skurkar" som varit mkt bra i alla filmer!! Däremot tycker jag Sophie spelar dåligt...
Citera
2013-12-18, 22:53
Medlem
Headshrinkers avatar
Hoppas "släpp väskorna, fattar du?!" får fler meningslösa repliker i nästa omgång.
Citera
2013-12-19, 01:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Hoppas "släpp väskorna, fattar du?!" får fler meningslösa repliker i nästa omgång.
Christian Brandin (Tok Conny) bor väl i USA för tillfället och var tvungen att tacka nej till ett jobb i Snabba Cash 3 pga detta, hans medverkan är därmed inte säker men nu vet ju inte jag hur bra kontakt AN och han har.

Behövs i alla fall nyrekrytering eller att ett par av dom som sitter inne i Rydellgänget släpps fria, ett gäng på tre personer känns inte trovärdigt. Jag vet inte varför men Ola Rapace hade faktiskt varit rolig att se i nån kommande film, kan ha med han och Jakob Eklunds historia att göra. Hoffa och Petter back in action hade varit nåt
Citera
2013-12-19, 21:32
Medlem
I Kodnamn Lisa, och i samtliga filmer egentligen, så gick Johan Falk med kollegor grovt över sina befogenheter. Att helt osanktionerat förbereda sig med vapen för att ta lagen i egna händer och döda kriminella, och att Johan (skyddande av brottsling innan dessutom?) "råkar" få sin bil stulen av Fraank. Det skulle vara intressant att se dem hamna i fängelse och möta brottslingarna som de satt dit. Johan Falk - Bakom galler
Citera
2013-12-19, 22:23
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Christian Brandin (Tok Conny) bor väl i USA för tillfället och var tvungen att tacka nej till ett jobb i Snabba Cash 3 pga detta, hans medverkan är därmed inte säker men nu vet ju inte jag hur bra kontakt AN och han har.

Behövs i alla fall nyrekrytering eller att ett par av dom som sitter inne i Rydellgänget släpps fria, ett gäng på tre personer känns inte trovärdigt. Jag vet inte varför men Ola Rapace hade faktiskt varit rolig att se i nån kommande film, kan ha med han och Jakob Eklunds historia att göra. Hoffa och Petter back in action hade varit nåt

Du det där låter inte helt fel. Jag gillar idén med Rapace. Sen så måste ju flera från Rydell-gänget (typ "Taggen" ex.) vara med i kommande säsong.
Citera
2013-12-19, 23:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Du det där låter inte helt fel. Jag gillar idén med Rapace. Sen så måste ju flera från Rydell-gänget (typ "Taggen" ex.) vara med i kommande säsong.
"Taggen" förrådde väl Rydell-gänget? Seth sa efter Franks mors begravning nåt i stil med att det kommer finnas personer på kåken som kommer plocka honom.
Citera
2013-12-20, 09:43
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
"Taggen" förrådde väl Rydell-gänget? Seth sa efter Franks mors begravning nåt i stil med att det kommer finnas personer på kåken som kommer plocka honom.
Jo, det stämmer nog. Men det finns som sagt flera andra medlemmar från Rydell-gänget som sitter inne vilka jag hoppas medverkar i kommande filmer.
Citera
2014-01-15, 16:17
Medlem
Jeppeboypros avatar
Vad jag har hört så spelas filmerna in under 2014 och släpps 2015 (ej säker källa dock :/).
Citera
2014-01-17, 15:46
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Det mest fjantiga är på slutet när Frank möter sin fru och son . Ungen är så tillgjord så det finns inte .
Citera
2014-01-19, 22:04
Bannlyst
Man bör se över folket både i polisgruppen och busgänget om man vill bibehålla trovärdighet. Blir Seth bitch åt Sofie är det kört, likaså om negern och hipstern får vara kvar i GSI gänget. Frågan är också när Tornvings rollfigur skrivs ut med pga pungcancern och om Sofie eller Falk får hans tjänst
Citera
2014-01-20, 12:03
Medlem
Giggsys avatar
Hoppas inte att Patrik Agrell dör/lämnar. Skulle sakna hans klockrena citat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in