Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-18, 18:31
  #23149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Ja, jag tycker det är ett rock,scissors & papers meta där man blir besegrad i princip på grund av vilken champ man väljer och motståndaren väljer. Håller också med att det finns för många OP-champs. Främst de som har hög mobilitet som din Zed.

Zed är bara stark om du kan spela honom. Visst, en Zedmain med kanske 200+ matcher kanske känns op för han gör så mycket dmg, men inte fan är det lätt att ta sig till den nivån där du kan använda hans dmg, mobility och mechanics till sin fulla potential.
Citera
2017-11-19, 16:45
  #23150
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Håller med, tycker spelet känns roligare överlag för tillfället och jag gillar dom nya runorna.

Inte så att du redan har alla champions?

Nope men jag tror dom har tagit bort det, istället går det och växla in shardsen mot Blue Essence.
Citera
2017-12-02, 22:11
  #23151
Medlem
okej,

Nu har jag kört lite mer rankat.
Är det vanligt att folk går troll den sista tiden? går in för att feeda med flit osv? Någon annan som märkt av en ökning av detta de senaste 3-4 veckorna? :/
För det är vad jag råkat ut för de senaste matcherna. Jag är silver 3 btw om det spelar någon roll!
Citera
2017-12-03, 09:04
  #23152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bakfulligen
okej,

Nu har jag kört lite mer rankat.
Är det vanligt att folk går troll den sista tiden? går in för att feeda med flit osv? Någon annan som märkt av en ökning av detta de senaste 3-4 veckorna? :/
För det är vad jag råkat ut för de senaste matcherna. Jag är silver 3 btw om det spelar någon roll!
Det var blivit ganska så vanligt. Sitter och smurfar igenom guld nu och det händer att folk tiltar så mycket att de börjar trolla.
Det är dessutom pre-season, så folk bryr sig inte nu. Kommer bli lättare när pre-season är över!
Citera
2017-12-13, 15:58
  #23153
Avstängd
Yo.
Visst är det bara några dagar kvar till någon turnering för när jag går in på competitive står det "2 d and 4h until lock in starts" , och jag undrar var man kan leta efter andra lag för att vara med i inför turneringen? Då mina polare inte verkar ha någon möjlighet att spela i helgen.
Finns det någon hemsida att söka spelare/lag?
Citera
2017-12-14, 21:24
  #23154
Avstängd
Hur bygger folk Vladimir? Bara bygga så mycket spell vamp som möjligt eller ska man gå rabadons etc?
Citera
2018-01-06, 15:13
  #23155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beglert
Hur bygger folk Vladimir? Bara bygga så mycket spell vamp som möjligt eller ska man gå rabadons etc?

När jag spelar vlad så brukar jag alltid köra med hour glass, spirit visage och hour glass och rabadons som sista item. Allt beror på hur du själv vill köra.
Citera
2018-01-11, 12:07
  #23156
Medlem
JizzInPantzs avatar
Ville bara varna er om sidan smurf-accounts.com som är 100% scam. Köpte ett acc för (som tur bara 200kr) igår och den informationen du får efteråt är fake, det finns inget account med det namnet och lösenordet. Man får heller inte reda på emailen till kontot vilket gör det omöjligt till att byta lösenord.

När man frågar den så kallade supporten så skriver dom att man själv redan bytt lösenord. Jävla puckon.
Citera
2018-01-11, 14:58
  #23157
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzInPantz
Ville bara varna er om sidan smurf-accounts.com som är 100% scam. Köpte ett acc för (som tur bara 200kr) igår och den informationen du får efteråt är fake, det finns inget account med det namnet och lösenordet. Man får heller inte reda på emailen till kontot vilket gör det omöjligt till att byta lösenord.

När man frågar den så kallade supporten så skriver dom att man själv redan bytt lösenord. Jävla puckon.

Varför köpa ett acc? Så du kan spela i plat-diamond och feeda för att du inte ska vara i den ranken?
Bara nyfiken.
Citera
2018-01-13, 21:25
  #23158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Varför köpa ett acc? Så du kan spela i plat-diamond och feeda för att du inte ska vara i den ranken?
Bara nyfiken.

Ja just så. Ge igen lite för dåliga spel samt trolla. Förstår fullständigt men skulle själv inte köpa ett konto.
Citera
2018-01-15, 23:26
  #23159
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Varför köpa ett acc? Så du kan spela i plat-diamond och feeda för att du inte ska vara i den ranken?
Bara nyfiken.

Nejnej, asså själva tanken från första början var att köpa ett unranked account (vilket jag betalade för) för att sedan kunna spela ranked från början helt clean med ett nytt acc bara. Ser inte vitsen med att köpa sig hög elo när man själv inte är det
Citera
2018-01-31, 00:55
  #23160
Medlem
Kroppkakors avatar
Efter många, många timmars spelande nådde jag äntligen Challenger!

https://imgur.com/a/bqX1k
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback