Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-12, 17:20
  #23101
Medlem
trodde urgots rework skulle släppas idag.. fan också
Citera
2017-07-13, 08:55
  #23102
Medlem
Kroppkakors avatar
Kayn släpptes iallafall!
Citera
2017-07-15, 01:59
  #23103
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppkakor
Kayn släpptes iallafall!
byt int eämne
Citera
2017-07-19, 13:15
  #23104
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
byt int eämne

Nehepp
Citera
2017-08-05, 00:57
  #23105
Medlem
Jag fick nyss en hextech annie skin i en chest och såg att den är ganska rare. Dock känner jag att jag förmodligen aldrig kommer att spela annie, men det känns ändå lite synd om jag ska rerolla den.. vad tycker ni ?
Citera
2017-08-05, 10:07
  #23106
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
Jag fick nyss en hextech annie skin i en chest och såg att den är ganska rare. Dock känner jag att jag förmodligen aldrig kommer att spela annie, men det känns ändå lite synd om jag ska rerolla den.. vad tycker ni ?


Spara den. Det kan hända att du någon gång i framtiden blir sugen på att lira Annie och då har du redan ett riktigt nice skin. Hänt mig flera gånger att jag disenchantat ett skin för en champion jag trott att jag inte kommer lira som t.ex fiora, men sen visade det sig att hon skulle bli en av mina mains till top lane.

I say save it!
Citera
2017-08-07, 02:26
  #23107
Medlem
Grodriddares avatar
Köpte Taliyah och körde en match, men förstår inte hur hon skulle vara speciellt bra även om man kan spela henne. Q är ju fin, men W och E är luriga och få in och är alltså väldigt opålitliga CC's. Sen vill man ju sällan stå i cirkeln som Q lämnar efter sig när man vill få ut damage, så då måste man ompositionera sig hela tiden, och ofta till mindre fördelaktiga ytor. Ultin kan man troligen göra plays med, men den har ingen skada och den är omöjlig att ha som escape då minsta skada avbryter den.
Citera
2017-09-12, 05:01
  #23108
Medlem
Monnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodriddare
Köpte Taliyah och körde en match, men förstår inte hur hon skulle vara speciellt bra även om man kan spela henne. Q är ju fin, men W och E är luriga och få in och är alltså väldigt opålitliga CC's. Sen vill man ju sällan stå i cirkeln som Q lämnar efter sig när man vill få ut damage, så då måste man ompositionera sig hela tiden, och ofta till mindre fördelaktiga ytor. Ultin kan man troligen göra plays med, men den har ingen skada och den är omöjlig att ha som escape då minsta skada avbryter den.

Hela grejen med henne är hennes galna kite-ing. Allt blir betydligt lättare när du har köpt Rylais och om du har tur så möter du någon champ så har råkeff mobility som t.ex. Victor. Jag brukar använda hennes R för att zona av motståndarna så man klipper deras escape plan. Om det är en TF som pågår så kan man lägga sin R bakom motståndarna så de är tvungna är wasta sina mobility spells, eller flash. Håller dock med om att hon är svår att spela om man inte vet hur, men när man väl vet hur man ska spela henne rätt så kan man dominera mid-lane.
Citera
2017-09-24, 22:27
  #23109
Medlem
VincentLels avatar
Finns det något bra med den nya clienten? Och varför bytte dom?
Citera
2017-09-25, 12:58
  #23110
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Finns det något bra med den nya clienten? Och varför bytte dom?
Den gamla clienten hade ju x antal brister, så att dem har äntligen släppt en ny är bara positivt IMO.
Redan för 2-3 år sen va klienten väldigt out-dated ju.
Citera
2017-10-09, 12:17
  #23111
Medlem
Är det bara jag som märkt av fler folk som går AFK den sista tiden?
Kör rankat och ligger iofs bara i silver men såhär många som går AFK har det inte varit på ett bra tag.
Citera
2017-10-09, 19:19
  #23112
Medlem
TheStifmeisters avatar
Helt omöjligt att countra Morgana MID, vem kan ens countra henne med tanke på hennes spell shield??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback