Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-07-29, 17:29
  #37
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
jag har lågt testo, kanske pga av en idiotiskt kur när jag va 19-20. susta deca dboll och ingen pct,

senaste 3 åren har jag ledat på blast och cruise, va av ca 5 månader men blev så fet så jag gick på en trt,

skulle va så skjönt att slippa sticka sig med nålar och ens tänka på det, så jag har sneglat åt triptorelin i nått år nu.

tänker nog köra en rejäl blast nu,

250mg Testo E e3d
200mg masteron e e3d
400mg EQ e3d
HCG 500mcg i veckan
Arimidex efter behov hoppas det inte ska behövas iom masteronen

i 20 veckor, sedan gå över till

testo P 100mg eod i 10 veckor
för att sedan avsluta med triptorelin

Fyfan samma med mig. Började dopa mig när jag var 20, är några år äldre nu, och körde helt jävla vårdslöst med alla möjliga prepp i sjuka doser. Tränade hårt som fan dock så det lönade sig på ett sätt och det var ju att jag fick sinnessjuka resultat.
Sedan hände ett och annat, började slarva med träning, var borta från träningen länge och tappade motivation.
Lade av med träningen och doping.
Hade uppehåll ett tag, började träna hårt som fan igen en period men slutade åter en gång, sedan dess har jag inte tränat en enda jävla gång men kände att kuken aldrig kommer tillbaka ordentligt, så flera år efter min första idiotiska kur utan pct får jag fortfarande sota för massa skit. Det kändes ju också som sagt så fucking onödigt att trycka när man inte ens tränar längre.
Dock måste jag säga att tripto verkligen verkar få igång testo asså.
Har läst på vissa forum att triptos effekt bara varar så länge tripton är aktiv i kroppen dvs 3 månader (?), rätta mig om jag har fel.
Men det spelar ingen roll känns skönt att den verkar kicka igång egen produktionen iaf. I värsta fall får jag väl varva mellan tripto och TRT. Bättre än att vara ON 12 månader om året.
Det suger verkligen att vara ON hela tiden då skiten tillslut slutar ge effekt. Känns som att receptorerna blir så jävla mättade tillslut.
__________________
Senast redigerad av PappaPundare 2017-07-29 kl. 17:50.
Citera
2017-07-29, 18:00
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Men det spelar ingen roll känns skönt att den verkar kicka igång egen produktionen iaf. I värsta fall får jag väl varva mellan tripto och TRT. Bättre än att vara ON 12 månader om året.
Det suger verkligen att vara ON hela tiden då skiten tillslut slutar ge effekt. Känns som att receptorerna blir så jävla mättade tillslut.

Varför inte köra några månader med HCG istället, sedan några månader on? Känns betydligt mer safe än tripto.
Citera
2017-07-29, 18:30
  #39
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKvinna
Varför inte köra några månader med HCG istället, sedan några månader on? Känns betydligt mer safe än tripto.

Vad är det som inte verkar safe med tripto?
Hittills har jag inte känt av något negativt.
Mår betydligt sämre på nolva o sånt.

Men visst ska jag varva mellan prepp och gå av är nog hcg bättre alternativ.
Förhoppningen är ju att slippa det.

Snubbar som har prostatacancer får ju 4mg tripto varje månad.
100mcg är ju ingenting i jämförelse.
Citera
2021-01-26, 17:27
  #40
Medlem
Inspirit81s avatar
två frågor angående triptorelin...standarddos 100mcg är det desamma som 0.1???..och sedan har jag läst och läst men är det subkutant injection eller intramuskulärt???
Citera
2021-01-28, 12:26
  #41
Medlem
Porrconny74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
två frågor angående triptorelin...standarddos 100mcg är det desamma som 0.1???..och sedan har jag läst och läst men är det subkutant injection eller intramuskulärt???
0.1 vadå? Om du menar milligram så ja om du menar gram så 0.0001.
Citera
2021-01-28, 19:45
  #42
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74
0.1 vadå? Om du menar milligram så ja om du menar gram så 0.0001.

mg menade jag givetvis...konstigt dom säljer burkar med två mg i när man endast behöver 0.1mg
Citera
2021-01-28, 23:04
  #43
Medlem
Porrconny74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
mg menade jag givetvis...konstigt dom säljer burkar med två mg i när man endast behöver 0.1mg
Ja och nej, för syftet tråden handlar om så skall 100mcg ej överskridas men det var något inlägg som handlade om patienter med prostatacancer där 2mg ordinerats.
Citera
2021-01-28, 23:27
  #44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74
Ja och nej, för syftet tråden handlar om så skall 100mcg ej överskridas men det var något inlägg som handlade om patienter med prostatacancer där 2mg ordinerats.
jo men såg på en sida som säljer roids och under pct fanns denna tritorelin med i en två mg glasbehållare därav frågan hur många mcg är gentemot mg..nu vet jag det är 0.1mg...då kan jag tycka det är vårdslöst sälja en tvåmg behållare utan info..då det kan bli ganska otrevligt med en överdos av det här..tänk om någon stackare tror 100mcg är samma som 1mg..då blir det tex inte rolig för honom
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback