• 4
  • 5
2013-01-23, 13:32
Medlem
PUNDARE BLIR DUMMARE...Så enkelt är det!
Citera
2013-01-23, 20:02
Medlem
bigbossjonass avatar
Någon som misstänkt sebbe staxx än lr? Han brukar göra rätt smarta grejor ju
Citera
2013-01-23, 22:26
Medlem
chockas avatar
Sicken idiot. Och gud vad han ska ångra sig nu!
Citera
2013-01-23, 22:36
Medlem
Haha.. ska man skratta eller gråta? Riktigt stolpskott..
Citera
2013-01-23, 22:38
Medlem
inte många gånger jag gillar polisen men här ska dom fan ha en eloge :P gjort helt klart rätt för lönen.
Citera
2013-01-24, 02:51
Medlem
analogics avatar
Helt fantastiskt idiotiskt gjort, kul för medpassageraren dessutom..
Har inte läst igenom tråden men denna stjärna måste ju nån ha fler anektdoter om?
Citera
2013-01-24, 03:35
Medlem
vilken snubbe asså.... undra vad han gick på om han vågade göra det... när man e hög o allt

Förmodligen det sista jag hade gjort om jag hade kört bil narkotikapåverkad (inte för att det hade hänt men endå)
Citera
2013-01-24, 11:17
Medlem
bombruntmagens avatar
Dom satt säkert och lyssna på Kartellens "Fuck Aina" och bara "hellyeah fuck all ya bastards" varav långfingret verkligen trycktes upp i framrutan.

Majoriteten av Boråspojkar är riktiga träskWT.
Citera
2013-01-24, 11:45
Medlem
analogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombruntmagen
Dom satt säkert och lyssna på Kartellens "Fuck Aina" och bara "hellyeah fuck all ya bastards" varav långfingret verkligen trycktes upp i framrutan
Jävligt fin bild du målar upp hoppas den stämmer
Citera
2013-01-24, 21:34
Medlem
flashbackcreatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sappy
Idiot. Är du helt borta från verkligheten eller?
Det finns massvis med barn på olika institutioner, skolor osv. som lider av grav autism, adhd och en massa andra grejer. För att handskas/behandla dessa barn så krävs ett extremt tålamod och inte FAN kan man säga upp sig bara för att en ungjävel pekar finger åt en. Väljer man ett yrke så bör man vara medveten om vad jobbet kan innebära. Och dessa stackars problembarn har inte ens valt att vara idioter, det enda man kan göra med dom är att försöka få dom så "normala" som möjligt så de kan vistas bland folk.

Sen behöver vi också folk inom äldrevården där tjejer ofta får stå ut med glåpord och händer som känner lite här och var. Vi behöver folk inom psykvården, lite bajs och knivhot är inte helt ovanligt där. Vi behöver folk i kriminalvården, där kan du möta psykotiska mördare, missbrukare, osv.

The work has to be done.

jag har erfarenhet av sjukvården med och då åkte personerna rakt ut på gatan liggandes på båren när de inte kunde sköta sig. Varför ge sjukvård till någon som tackar dig genom våld och annat skit?

Bland det mest hjärndöda jag har läst ^^
Och du ljuger, det går inte till som du beskriver i Sverige.

Så du jämför handikappade barn och psykiskt sjuka människor med en bilförare i trafiken? Dummaste jag läst.

Och svar ja, så funkar det i Sverige, iaf på den akuten jag jobbade på, vi accepterade inte någon form av psykisk eller fysisk kränkning från någon, då fick de söka sig om efter annan vård.
Citera
2013-11-13, 18:32
Medlem
Blaze.s avatar
Synd att den här tråden dog ut.. ingen som vet eller luskat fram vem föraren är?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in