• 1
  • 2
2012-10-28, 20:13
Medlem
Har också haft problem med just denna "fylleballe". Igår så var jag hem till en tjej jag känner med några polare vi shottade starka drycker blev lagom fulla, vi stack hem till en av hennes polare, fortsatte att dricka. sedan skulle vi alla hem men jag följde med henne hem. Vi gick och lade oss till slut började vi hångla, vi hånglade i kanske 15 minuter tills jag började fingra henne och ta henne på brösten, Jag slickade hennes fitta och efter det sög hon min kuk, men vid det laget så var den fortfarande inte hård jag fattade ingenting jag var sådär lagom kåt inte jättekåt. Varje gång jag har varit påverkad så har det varit ett problem att få upp den, vad ska jag göra?
Citera
2012-10-28, 22:14
Medlem
Afrolovers avatar
Börja med att dricka mindre. Sedan kan du be din läkare skriva ut ett lämpligt potensmedel om det inte räcker med att hålla tillbaka drickandet - det är ju i sig själv bra att göra - av i stort alla skäl.
Citera
2012-10-30, 16:48
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-11-14, 00:48
Medlem
scumbaglifes avatar
Tja! Är en 18årig kille och har ett problem. Har nästan haft sex två gånger, men har båda gångerna tappat ståndet preciiiis innan själva penetreringen. Det här ha varit med två olika tjejer, varav den senaste jag har ett förhållande med. Hjälpte inte ens med att försöka panikrunka upp den mitt under själva haveriet. Beror väl antagligen på att prestationsångest och nervositet kryper sig på en... Men vad ska jag göra?!! Vill absolut INTE få någon blockering, räcker med att jag har ångest över det nu, och vänder mig till flashback!

Svar och tips?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in