2013-01-18, 23:32
Medlem
En kompis vill väldigt gärna följa med på konsert på trädgårn i Göteborg, där det är 18-årsgräns. Vi är två som hunnit fylla 18, men hennes födelsedag är typ en månad för sent. Så min fråga är om de är noga med att kolla leg?
Citera
2013-01-18, 23:36
Medlem
drlinkps avatar
Alltid kollat när jag varit där. Men sen så är jag kille, var väl där senast vid 21 års ålder kanske...

De kanske är slappare med brudar om man klär sig propert och så kanske de är slappare på spelningar, vet inte.

Det är inte utomhus eller? För man kan klättra över staketet om man vågar och är atletisk nog.
Citera
2013-01-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drlinkp
Alltid kollat när jag varit där. Men sen så är jag kille, var väl där senast vid 21 års ålder kanske...

De kanske är slappare med brudar om man klär sig propert och så kanske de är slappare på spelningar, vet inte.

Det är inte utomhus eller? För man kan klättra över staketet om man vågar och är atletisk nog.
Dom målar alltid överdelen av staketet med en färg som torkar långsamt så alla som hoppar över kommer att få färg på sina kläder
Citera
2013-01-19, 00:34
Medlem
Mumin2000s avatar
Om du vill komma in så går det. Du måste bara vara lite listig. Det är nämligen en grej som alltid funkar Jag ger inte ut hemligheten dock. Det får du komma på själv. Tänk lite!
Citera
2013-01-19, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jwow09
En kompis vill väldigt gärna följa med på konsert på trädgårn i Göteborg, där det är 18-årsgräns. Vi är två som hunnit fylla 18, men hennes födelsedag är typ en månad för sent. Så min fråga är om de är noga med att kolla leg?

Jadu vad jag sett har de alltid tagit leg på folk de tvekar över där. Jag brukar klara mig beroende på om har skägg eller rakat. Kvinnan brukar de dock ta leg på. Båda 24 år. 2 18 åringar och en 17 jadu hon som är 17 kommer inte in genom dörren tyvärr tror ja.

Vette fan om staketet är nå smart drag heller, har dock inte sett några vakter på rökrutan på baksidan iof.
Citera
2013-01-20, 13:08
Medlem
elbrujos avatar
Om du inte är en skitsnygg brud så kommer du inte in. Trädgårn har haft stora problem de senaste åren med tillstånd pga av för mycket fylla och strul. De är stenhårda pga av detta så glöm det. Jag har en del kontakter inom resturangbranchen i GBG och kan säga det här med säkerhet. Undantaget är givetvis om är 17, brud och ser ut som Kate Moss då är all bets off men annars är det ingen idé.
Citera
2013-01-20, 20:44
Medlem
Ugglens avatar
Har två tjejkompisar som båda torskade där i somras. Dom var då 17 och hade kompis + systers legg. Så tror det blir svårt för din vän såvida såvida hon inte kommer på något sätt att planka...
Citera
2013-01-20, 20:54
Medlem
GosigKamels avatar
Vakterna är som sagt hårda på leg där, har nog aldrig kommit in utan att bli kollad.
Staketet hade jag inte rekommenderat iaf, har sett folk försöka och misslyckats några gånger
Senast redigerad av GosigKamel 2013-01-20 kl. 20:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in