Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-18, 22:39
  #1
Medlem
Såg denna artikeln på aftonbladet precis
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...ab?teaser=true

det mest otroliga var att de tränade 7-20 pass i veckan? frågan är : när är det kroppen vilar så att musklerna byggs?

bolatorskar lixom
Citera
2013-01-18, 22:41
  #2
Medlem
Pinkmans avatar
Klart de dopar sig. Den återhämtningen har ingen normal kropp!
Citera
2013-01-18, 22:43
  #3
Medlem
skogspromenads avatar
Haha, någon har säkert använt AAS el liknande någon gång. Men 7-20 pass i veckan är inte mycket? 20 kanske är hårt, men jag snittar 2 pass/dag så det är inte extraordinärt på något sätt. Sen så har de ju så sjukt mycket erfarenhet och kunskap och de känner sina kroppar, så de vet när de måste vila och när de kan träna på.

Tex Ako Rahim har ju tränat i ca 25 år(sen han var 5) så han känner ju sin kropp ganska bra.

Tråden kommer balla ur som alla andra som handlar om gladiatorerna och doping, smutskastning fram och tillbaka... /thread
Citera
2013-01-18, 22:44
  #4
Medlem
Jag fattar inte hur dumma Aftonbladet är.

De har stora artiklar om hur Lance Armstrong har dopat sig och sen tror de blint på att Gladiatorerna har tränat sig till de kropparna på ett rent sätt .
Citera
2013-01-18, 22:45
  #5
Medlem
fantomen90s avatar
Har följt lite utav deras bloggar och alla tränar ordentligt hårt. Är nog ganska säker på att dom flesta är dopade. Inte alla men dom flesta somsagt
Citera
2013-01-18, 22:46
  #6
Medlem
Den här tråden får mig att tänka på Beurette de milo. Med lite tillsatser går allt.
Citera
2013-01-18, 22:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Haha, någon har säkert använt AAS el liknande någon gång. Men 7-20 pass i veckan är inte mycket? 20 kanske är hårt, men jag snittar 2 pass/dag så det är inte extraordinärt på något sätt. Sen så har de ju så sjukt mycket erfarenhet och kunskap och de känner sina kroppar, så de vet när de måste vila och när de kan träna på.

Tex Ako Rahim har ju tränat i ca 25 år(sen han var 5) så han känner ju sin kropp ganska bra.

Tråden kommer balla ur som alla andra som handlar om gladiatorerna och doping, smutskastning fram och tillbaka... /thread

ako känner jag bättre än du tror, och till och med han tycker att vila måste vara mer än 1 dag ibland, men 20 pass.. när e vilan då herr torsk
Citera
2013-01-18, 22:48
  #8
Medlem
Pinkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Jag fattar inte hur dumma Aftonbladet är.

De har stora artiklar om hur Lance Armstrong har dopat sig och sen tror de blint på att Gladiatorerna har tränat sig till de kropparna på ett rent sätt .

Media. De skriver det som säljer, förstår du väl.
Citera
2013-01-18, 22:49
  #9
Medlem
På aldrig vila kan man följa Prime och Spirit. De tränar 2-3 pass per dag och kör hårt varje gång. Har ni sett hur mycket mat bara brudarna stoppar i sig? Klart de blir stora.
Citera
2013-01-18, 22:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamitLiveit
ako känner jag bättre än du tror, och till och med han tycker att vila måste vara mer än 1 dag ibland, men 20 pass.. när e vilan då herr torsk

20 pass i veckan kan såklart inte vara under lång tid utan kanske det betyder en intensiv tvåveckorsperiod?

Sen tycker inte jag att det är så märkvärdigt att splita upp muskelgrupperna så man kan göra många pass.
Citera
2013-01-18, 22:52
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkman
Media. De skriver det som säljer, förstår du väl.

Det fattar jag också och jag vet också att Aftonbladet är en den heliga graalen för dubbelmoral.

Sen är det TV4 ännu värre som bygger ett tävlingsprogram runt dessa roid-monster. Skulle inte förvåna mig om de dopingtestar de tävlande.
Citera
2013-01-18, 23:04
  #12
Medlem
Trattmakarns avatar
Sen räknar väl aftonblaskan promenader osv som "pass".

En morgonpromenad en gång om dagen=7 extra "pass"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback