Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-02-07, 17:59
  #25
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lirareflashback
Nån särskild där som du tyckte var obehaglig att vistas med? David Sjöblom får man ju inte direkt intrycket av är 100a i skallen
Ragnar Nilsson sitter ju för trippelmord men man får känslan av att han ändå e relativt ofarlig?
Berätta gärna mer.
Ingen där är ju speciellt 100 i skallen. David var trevlig under den korta tiden vi var i samma lokal. Han klappade läraren på rumpan. Skulle inte reagera negativt på honom om jag inte visste vad han gjort tror jag.

Ragnar är en snäll kille. Han är tystlåten, är lite nördig och gör inget väsen av sig och var aldrig aggressiv på avdelningen. En rätt intelligent kille. Men man ser att han mår jättedåligt ibland och han han får knappt gå utanför dörren till kliniken.

Obehaglig och obehaglig. Det var en kille som kunde få spel utan vidare förvarning och slå tre personer på käften på tre sekunder. Först hörde man några snabba fotsteg. Pang boom bang och så låg han själv ned med två vårdare över sig och fördes sedan till säkerhetsavdelningen ett tag. Han kändes lite lattjo men jag tror han gillade mig faktiskt så jag var inte direkt superrädd.
Citera
2013-02-07, 19:11
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zombra
Om jag inte minns helt fel så var dom ledande inom lobotomi i sverige.
Det är ju iofs ett tag sen!

Fantastiskt. låter som en riktigt trevlig klinik
Citera
2013-04-09, 21:11
  #27
Medlem
Sitter ryssen fortfarande kvar där? Han som ständigt typ sitter i isoleringscell.
Citera
2013-04-10, 09:52
  #28
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Vi prövar i BoB.

Kriminalhistoria --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2015-02-24, 15:02
  #29
Avstängd
Har inte suttit där men intr konstigt man blir knäpp(are) av att va inspärrad med massa miffon och elak personal.

Hur länge ska Ragnar sitta? Känner mkt gemensamt med honom och han verka bara missförstådd.
Citera
2015-05-29, 14:01
  #30
Avstängd
Ja, här har vi nån som faktiskt träffat Ragnar å kanske känner honom. Var det han dom letade efter nu när det var stort pådrag?
Citera
2015-05-30, 15:03
  #31
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcock
Ja, här har vi nån som faktiskt träffat Ragnar å kanske känner honom. Var det han dom letade efter nu när det var stort pådrag?
Stort pådrag? Nej, jag har ingen aning om vad dom gör nu.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback