Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-11, 04:19
  #25
Avstängd
karlduschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Det är skönt, men inget unikt för M.M, ta ett forum som Waka Pacha http://www.murple.net/forums/ som håller en helt annan klass än M.M, det är verklig mångfald utan att idioterna behöver få tillåtas kommas till tals mer än i ett inlägg. Jag tror att det ålderskategorin som spelar in mycket, i Sverige idag så har man lärt ungdomar att demokrati, jämlikhet och anarki är saker som är bra och att man inte får ställa krav på människor för att då kan de hämmas i sin utveckling. Folk saknar den respekten, i M.M:s fall tycker jag att man kunde lösa det genom åldersgräns och garantier från nuvarande medlemmar och typ en anställningsansökan med personligt brev och meritförteckningar. Är det för jobbigt för någon så tillhör han nog heller inte M.M:s målgrupp och kan swecana eller flashbacka. Jag avskyr ju M.M av idag och tycker det är mer eller mindre värdelöst och genomruttet, men det har en potential ändå att kunna bli lika bra som psykbok och visst finns kunskaperna där, bara nån lyfter bladet från munnen och skippar angiverisystemet.

Sicket svammel, man fattar ingenting av vad du menar. Hängde på båda forumen förr. På vilket sätt skiljer sig MM så enormt mycket från Psykedeliska bokhandeln?
2018-07-11, 04:24
  #26
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldusch
Sicket svammel, man fattar ingenting av vad du menar. Hängde på båda forumen förr. På vilket sätt skiljer sig MM så enormt mycket från Psykedeliska bokhandeln?

Kontot har varit bannat i 12 år, tror inte du kommer få svar.
2018-07-11, 09:33
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
hmm MM är ett bra forum för hallucinogener helt klart men folket som hänger där är i mesigaste laget. ngn som vill skriva en tripprapport på 2 hbw frön eller en joint? -.-

Jag har tagit bla DMT, 500micro LSD, extrema doser 4-ho-met osv. Älskar ketamin.

Men 10-15 HBW-frön (minns inte längre mängden) var en av de bästa tripparna jag haft. Inte så visuellt men extremt givande och spännande tankebanor.

HBW kan vara grymt MEN tror aldrig jag tänker ta det igen pga hur magen reagerade... Det var riktigt hemskt.
2018-07-11, 11:03
  #28
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd låst, (FB) Hallucinogener /mod
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback