Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-18, 00:07
  #13
Medlem
Fick veta nu att det gjordes en systemuppdatering för två dagar sedan.
Sitter inte vid ps3 nu, men ska jag behöva göra en till?
Vad kan det annars vara?
Citera
2013-01-18, 01:52
  #14
Medlem
Pattcancers avatar
Nu är jag inte helt säker, men jag tror inte att PS3 stödjer alla videoformat. Det kan vara så att PS3:an inte känner igen eller stödjer streamformatet SvT-Play har, och därför får du ingen bild.

Jag får bara stream på vissa hemsidor, SvT har jag dock inte provat än.
Citera
2013-01-20, 12:40
  #15
Medlem
Sony hävdade att en PS3 skulle kunna ersätta en dator, men så är inte fallet.

Det är absolut ingen fröjd att surfa med PS3. Jag vet att den klarar av Youtube, men det förvånar mig om den klarar någon annan streamingstjänst, tex SvtPlay.
Citera
2013-03-06, 10:31
  #16
Medlem
J.Ks avatar
Det har gått förut via Ps3mediaserver, det finns guider lite här och var hur man gör.

Jag har dock aldrig fått det att fungera, googla lite och du skall finna.
Citera
2013-04-19, 10:58
  #17
Medlem
thyriuss avatar
Hade du kört ett så kallat custom firmware vilket du bara kan installera när din ps3 är på firmware 3.55 eller lägre så hade du kunnat köra den inofficiella SVTplay appen som finns i multiman. Ditt firmware är 4.40 om du updaterade för två veckor sedan.

Dock så tycker jag att det laggar och hänger sig så det är inte en lysande lösning det heller. TED funkar alltid kanon däremot.
Citera
2013-04-20, 09:26
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjamina
Ok, men är det en "Systemuppdatering" jag ska göra då?

Oftast vid start av ditt PS3 så brukar det automatiskt komma systemuppdatering.
Ifall det inte kommer systemuppdatering vid start, följ denna guide -> http://manuals.playstation.net/docum...gs/update.html

Ta en titt på denna länken -> http://www.ehow.com/how_5087887_inst...s-browser.html
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback