Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-28, 17:54
  #841
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swehardrocker
Vad anser ni om denna artikel?

Jag gav upp efter några rader, trodde jag var tillbaka på flashback vilket fick mig att tänka på denna tråden

http://www.thebeijinger.com/blog/201...ck-if-they-are
Det är ingen ny rant, jag minns att jag läst den redan år 2009, alltså exakt samma rant. Den har väl antagligen resurfaced.

Bara skit som vanligt. Mycket troll.
Citera
2015-07-02, 16:05
  #842
Medlem
Ja ar just nu i Chengdu, tjejerna ar ju hur snygga som helst har. Snyggaste i Kina helt klart! Jag skulle vilja komma i kontakt med nagra tjejer men kanner ingen har. Sa jag undrar hur jag ska gora for att traffa dem? Nagot stalle som unga kineser brukar ga till? Chengdu ar for ovrigt en riktigt skon storstad, positivt overraskad alltsa. Riktigt stor ar den ocksa, runt 14 mille.
Citera
2015-07-02, 16:31
  #843
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VECTROTALENZIS
Ja ar just nu i Chengdu, tjejerna ar ju hur snygga som helst har. Snyggaste i Kina helt klart! Jag skulle vilja komma i kontakt med nagra tjejer men kanner ingen har. Sa jag undrar hur jag ska gora for att traffa dem? Nagot stalle som unga kineser brukar ga till? Chengdu ar for ovrigt en riktigt skon storstad, positivt overraskad alltsa. Riktigt stor ar den ocksa, runt 14 mille.

Själv gillar jag inte Chengdu. Men smaken är som baken. Sedan är det svårt att generalisera var i Kina det är snyggast tjejer, skulle säga att det är rätt så lika mellan provinserna. Däremot är tjejerna fulare i Guangdong och Guangxi.

Pröva någon av alla appar som finns.
Citera
2015-07-02, 17:20
  #844
Medlem
fotbollsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VECTROTALENZIS
Ja ar just nu i Chengdu, tjejerna ar ju hur snygga som helst har. Snyggaste i Kina helt klart! Jag skulle vilja komma i kontakt med nagra tjejer men kanner ingen har. Sa jag undrar hur jag ska gora for att traffa dem? Nagot stalle som unga kineser brukar ga till? Chengdu ar for ovrigt en riktigt skon storstad, positivt overraskad alltsa. Riktigt stor ar den ocksa, runt 14 mille.
Jag kan rekommendera appen Tantan ( https://play.google.com/store/apps/d....mobile.putong )

Det är alltså exakt som Tinder, du sitter och sveper som en tok, vänta ett dygn och du har plötsligt 50 matchar nästa dag.

Fast var det inte du som hade kinesiskt utseende? Det fungerade för mig iaf och jag är tokblond.
Citera
2015-10-25, 11:56
  #845
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLate25
NÄE, NU FÅR DET FAN VARA NOG!!! :mad::mad::mad:
Har följt den här tråden hela vägen, då jag tyckte/trodde att den kunde bli väldigt rolig&intressant men det har varit 2% märkliga möten å resten har FAN BARA VARIT BANALA Å RAKT AV GENOMKORKADE TJAFS OM SAKER SOM *INTE* ÄR EN DEL AV TS INTENTIONS MED DENNA JÄVLA TRÅD!!!
Vad sägs om att ni som vill fortsätta tjafsa om skillnaden mellan städerna, länderna, tjejerna å allt vad det nu är SKAPAR EN EGEN JÄVLA TRÅDJÄVEL Å GÖR DET!!!!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Å även om majoriteten varit idioter, så går detta främst ut till "takeitchill", du kanske ska leva efter ditt egna nicks jävla motto å ist sluta tjafsa emot alla andra om allt på denna tråd. Missförstå mig rätt, jag HAR haft ditt parti i de flesta av alla dina beefs (anser dock att du var ett rikspucko i ditt sista onödiga tjafs), MEN VAFAN, NI DÖDAR JU FAN TRÅDEN!
SKÄRPNING ALLA!!!


On a different note; Kärlek till alla (få) som har delat med sig av sina berättelser (spec trots alla mongon som bara bråkar) skulle själv göra det om jag hade något
kan inte annat än hålla med. det här är nog en av de största off topic-trådarna jag stött på. även om det tas upp intressanta saker, så hör det inte riktigt till topic. att inte nån mod tagit tag i det är konstigt.

efter att ha scrollat igenom hela tråden så skulle man kunde lätt få ner antalet sidor till under tvåsiffrigt med inlägg som håller sig till ämnet.
Citera
2015-10-25, 14:52
  #846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
kan inte annat än hålla med. det här är nog en av de största off topic-trådarna jag stött på. även om det tas upp intressanta saker, så hör det inte riktigt till topic. att inte nån mod tagit tag i det är konstigt.

efter att ha scrollat igenom hela tråden så skulle man kunde lätt få ner antalet sidor till under tvåsiffrigt med inlägg som håller sig till ämnet.

Din post är on-topic eller?
Citera
2015-10-25, 19:16
  #847
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleezeball
Din post är on-topic eller?
nej, men du kan ju hålla med om att det är få inlägg här som är det.
Citera
2015-10-25, 21:03
  #848
Medlem
Sweetiepies avatar
Ingen som haft något märkligt möte på sistone att dela med sig av?

Har varit lugnt för min del, men är ju i Sverige så det är kanske inte så konstigt. Men har snackat med en del tjejer på WeChat som inte sällan är desperata efter att hitta sig en pojkvän innan deras bäst-före datum är slut. Väldigt många som är inställda på utländska pojkvänner också och åker ofta på nitlotter på grund av att västerlänningar i Kina kanske inte letar efter en kinesisk fru. Sedan kommer de till mig och gnäller. Har en jobbig tjej som är blockad nu som dejtar utlänningar i Shanghai och hon kräver att dom ska köpa saker till henne på första dejten och de blir ofta förbannade, men anledningen är att kolla så att inte de endast är ute efter sex.
Citera
2015-11-03, 18:38
  #849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie
Ingen som haft något märkligt möte på sistone att dela med sig av?

Har varit lugnt för min del, men är ju i Sverige så det är kanske inte så konstigt. Men har snackat med en del tjejer på WeChat som inte sällan är desperata efter att hitta sig en pojkvän innan deras bäst-före datum är slut. Väldigt många som är inställda på utländska pojkvänner också och åker ofta på nitlotter på grund av att västerlänningar i Kina kanske inte letar efter en kinesisk fru. Sedan kommer de till mig och gnäller. Har en jobbig tjej som är blockad nu som dejtar utlänningar i Shanghai och hon kräver att dom ska köpa saker till henne på första dejten och de blir ofta förbannade, men anledningen är att kolla så att inte de endast är ute efter sex.
Jag har fortfarande alla mina underligaste möten kvar. Kan posta om någon är intresserad. Vissa är helt skeva. Och inte på det bra sättet. Nej jag vill förresten inte. Vilka hemska saker man vart med om. Kanske om någon annan delar med sig av något först.
Citera
2016-03-25, 23:41
  #850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motobike
Jag har fortfarande alla mina underligaste möten kvar. Kan posta om någon är intresserad. Vissa är helt skeva. Och inte på det bra sättet. Nej jag vill förresten inte. Vilka hemska saker man vart med om. Kanske om någon annan delar med sig av något först.

Gärna det!
Mycket fascinerande berättelser har du bidragit med!
Citera
2016-03-26, 06:24
  #851
Medlem
Var på en pub för några månader sen. På vägen därifrån stötte jag på 6 tjejer. En av tjejerna var så packad att hon låg på gatan och spydde. Jag frågade dem hur de tänkt sig att ta sig hem. De sa att de skulle ta in på ett hotell i närheten. Gentleman som man är så hjälpte jag till att bära den aspackade tjejen. I receptionen så skulle rummen gå på 600 yuan. Då bad tjejerna mig att jag skulle betala. Det kunde de glömma, då blev de sura. Så jag släppte ner den aspackade tjejen i soffan i receptionen och gick.
Citera
2016-03-26, 07:57
  #852
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Var på en pub för några månader sen. På vägen därifrån stötte jag på 6 tjejer. En av tjejerna var så packad att hon låg på gatan och spydde. Jag frågade dem hur de tänkt sig att ta sig hem. De sa att de skulle ta in på ett hotell i närheten. Gentleman som man är så hjälpte jag till att bära den aspackade tjejen. I receptionen så skulle rummen gå på 600 yuan. Då bad tjejerna mig att jag skulle betala. Det kunde de glömma, då blev de sura. Så jag släppte ner den aspackade tjejen i soffan i receptionen och gick.

Nu vet jag inte om denna tjej var kinesiska, men många i Singapore är det. Jag hade mellanlandat i singapore, för stanna några dagar där innan hemfärd till Sverige. Jag bruka se till jag är riktig trött innan jag går på planet, så jag kan sova bort det mesta av de 11 timmarna som flygfärden tar.

Sagt jag var ute på vift i staden på kvällen för nöje. Jag hamnade på ett nöjes palats, där jag kom i snack med en australiensare. Hännåt småtimmarna när det närma sig hemfärd till hotelet, tog jag mig i kragen gick utåt. Ute vid foajen stod en kinesisk kvinna väntade också på taxi verka det som. Hon var lite på lyran.

Hon nämnde bedjande om hon inte kunde få följa med hem till mig, för hon kunde inte ta sig hem (???) Jag förstod inte resten, men hon nämnde hon skulle vara snäll med mig. Vilket tänkte det kunde bara vara en sak. Men det var jag inte på humör på tanke jag vill inte "försova mig!" och skulle sova högst 4 timmar och jag hade tänkt gå upp vid 8 - 9 snåret göra mig redo för avfärd till flygplatsen.

Men efter ett andra försök, tänkte jag hon kommer säkert slockna i sängen. Så jag låter henne följa med mig, för hon kommer säkert vara ett ofarlig kapitel och inte hålla mig vaken. Sedan vet man inte vad som händer med henne om hon kom i med en annan.


På väg till hotellrummet slog det mig, vad i helvete jag sysslade med!! Tänk om hon spelar, hon rånar på mitt hela behag och värdeföremål ?? jajaja tänkte jag,där var mina få sovtimmar åt helvete. Men inne vid säng försökte hon med lite kel, men hon somnade som en klubbad säl. Jag kunde inte först somna, men måtte ha somnat, för jag vaknade upp senare med någon som försökte ha sex med mig - hon ville "tacka!" nämnde hon, men det gick inte så bra!! jag somnade igen ..

Vaknade upp att min klocka ringde, jag blide ställd, titta runt, hon låg kvar. Jag gick upp tittade om sakerna var kvar, jag saknade ingenting. Jag gick tillbaks lade mig ner för slappa innan rumsservice ringer upp mig. Hotellet ringde väckte mig ur min dvala, jag gick upp, såg hon sov fortfarande. Jag duschade, gjorde mig redo för avfärd. Sedan försökte jag väcka liket!! Men det gick inte få liv henne!! hon mumlade något jag inte förstod. Jag tro jag försökte ca 20 - 30 minuter men det var lönlöst.

Till slut tog jag mina saker, gick ner för äta frukost. Sedan vid utcheckningen nämnde jag om tjejen som inte jag kunde få liv i. De skulle fixa det, sade han med ett leende. Jag har undrat ibland vem hon var, hennes reaktion när hon blir väckt! Vad hon tänkte på!... gör det varje gång jag mellanlandar i Singapore
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2059587

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback