Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-14, 21:16
  #1
Medlem
fuskas avatar
Första jag målat på 17 år! Är helt nöjd. Check your 6! heter spelet.

http://postimage.org/image/vufkmbp93/

Skala 1/600 2 x Mig-25 och en Hello Kitty bil som jag dock inte har målat.

Har lite frågor om färg tyckte Vallejo färgerna täckte riktigt dåligt medan Formula p3(?) va bra mycket bättre. Kanske beror på vilken kulör det är?
__________________
Senast redigerad av fuska 2013-01-14 kl. 21:19.
Citera
2013-01-16, 17:05
  #2
Medlem
soulreapers avatar
Utbrutet inlägg ur tråden Warhammer - Målning och Hobby-tråden

Vi borde ha en tråd för övriga figurspel som inte är lika stora som WH-spelen får anses vara. Därav utbrytning och ny tråd.
//MOD
Citera
2013-01-16, 17:20
  #3
Medlem
Varulvs avatar
Klistrad.

/Mod
Citera
2021-04-04, 11:49
  #4
Medlem
Hej! Jag är inte så van vid att posta på sånna här forum så jag vet inte riktigt vad man ska/får skriva och vad man inte får säga. Eftersom det nu varit tyst i den här tråden så länge tänkte jag att det kanske inte skadar att jag pratar på lite.

Jag håller inte direkt på med figurspel men jag tycker det är kul att pyssla med kreativa saker. Jag tycker nog pysslet runt omkring är roligare än själva spelandet. Och kanske är det ännu att snacka om pysslet än själva pysslet :-)

En av dem jag brukar snacka om pysslet med är en kompis på Nordirland. Han i sin tur har en egen YouTube-kanal som jag tycker är riktigt bra. De första filmerna handlar om hur man kan göra tjusiga stenformationer för att dekorera sin spelplan. Jag blev väldigt inspirerad av den. Nu tänkte jag länka till den här så får vi se om det är någon mer än jag som blir inspirerad.

Kanske är det någon som redan håller på med sånna här saker?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback