Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-15, 16:15
  #1
Medlem
yulbrynners avatar
2012 kändes som en eskalering av utomjordisk aktivitet. (I relation till tidigare år) Givetvis handlar det också mycket om att människor pratade mer om det. Men efter 21 december 2012 har det inte varit några sightings alls över världen. Inga ufo-rapporter, inga kanaliserade meddelanden. Tyst.

Varför denna tystnad?
Citera
2013-01-15, 16:37
  #2
Medlem
Keeperman3s avatar
Eftersom att det inte finns utomjordingar med intelligent liv här. Dom har aldrig varit här.
Citera
2013-01-15, 16:43
  #3
Medlem
Kashis avatar
Jag tvekar på att utomjordingarna lägger mycket vikt på vår gregorianska kalender, det gör däremot dagens homo sapiens så jag tror denna tystnad har sin mänskliga grund.
Citera
2013-01-15, 17:44
  #4
Medlem
8xxSeriess avatar
Anledningen var väl att 2012 var så hypat flera år i förväg. Alla som gillar att fantisera ihop egna youtubeklipp om undergång, UFO, planet x, magnetskifte och allt gick på högvarv och... så kom 21 dec.. inget hände.. och då var det inte roligt längre.

Jag tror inte det har minsta att göra med hurvida utomjordingar är på jorden eller ej.
Citera
2013-01-15, 17:51
  #5
Medlem
Spliffswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keeperman3
Eftersom att det inte finns utomjordingar med intelligent liv här. Dom har aldrig varit här.

Jag såg en på Ica idag.
Citera
2013-01-15, 19:15
  #6
Avstängd
Staykools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Anledningen var väl att 2012 var så hypat flera år i förväg. Alla som gillar att fantisera ihop egna youtubeklipp om undergång, UFO, planet x, magnetskifte och allt gick på högvarv och... så kom 21 dec.. inget hände.. och då var det inte roligt längre.

Jag tror inte det har minsta att göra med hurvida utomjordingar är på jorden eller ej.
Snyggt skrivet! Dock är vi besökta var dag.
Citera
2013-01-15, 19:28
  #7
Medlem
yulbrynners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staykool
Snyggt skrivet! Dock är vi besökta var dag.

Inte längre. Då hade vi sett fler spår av dem, vilket vi alltid gjort.. Fram tills nyligen
Citera
2013-01-15, 19:49
  #8
Avstängd
Staykools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yulbrynner
Inte längre. Då hade vi sett fler spår av dem, vilket vi alltid gjort.. Fram tills nyligen
http://www.youtube.com/watch?v=c5Gg9xkOlT4
Citera
2013-01-15, 20:34
  #9
Medlem
yulbrynners avatar
2.44 i videon !!!
Citera
2013-01-15, 21:09
  #10
Medlem
DennisReynoldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staykool
http://www.youtube.com/watch?v=c5Gg9xkOlT4

Var för de sina NASA FOTAGE ifrån? Då det där är lika lättfakeat som en porrstjärnas orgasm är filmerna helt ointressanta utan en källhänvisning.
Citera
2013-01-15, 21:10
  #11
Avstängd
Staykools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yulbrynner
2.44 i videon !!!
Vad händer då ?
Citera
2013-01-15, 21:21
  #12
Medlem
nosferatuzens avatar
Det ska finnas uppladdningar månadsvis på youtube från en mycket pålitlig ufo sida där folk skickar in sina ufo observationer.

Denna grupp menar jag:
http://m.youtube.com/watch?v=nAWtQegdzhU

Snart får vi se Januaris klipp! Yeeeehaaa!!

Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback