Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 05:18
  #757
Medlem
Dom sjukaste grejerna jag gjort på benzo och alkohol är nog snarare mer pinsamma.

Var med mina vänner och var ute och gick när jag helt plötsligt fick för mig att jag har en tid att passa. "Vad för tid?" Undrar mina vänner. "Jag ska ju till Hamburg!" Svarade jag och började panika över hur jag skulle hinna. Dom fattade ingenting. Jag bestämde mig för att ringa 112, sagt och gjort. Jag förklarade läget och sa att jag behövde poliseskort till Hamburg för jag skulle rappa på en scen med lil wayne. Hela samtalet fångades på film av min kompis.

Men det slutar ej där! Vi fortsatte vår promenad mot en tobaksaffär o skulle köpa cigg. Mina vänner väntade utanför affären medan jag gick in. "2paket prince" sa jag. Killen i kassan tog fram paketen och gav mig kortläsaren. Jag satte i kortet men det stod "medges ej" och helt plötsligt börjar killen skrika på mig, jag tänkte bara "va i helvete? Jävla psykfall" och så gick jag ut tomhänt. Jag förklarade för mina vänner vad som just hänt och visade upp mitt kort och sa att det måste vara nåt fel på det. Mina vänner kollade konstigt på mig, "men, det där är ju inte ditt kort, det är ju din hand?" Sa en vän. Jag blev förvirrad och kollade på mitt kort och såg hur det sakta förvandlades till min hand. Så jag hade alltså försökt tryckt ner min hand i kortläsaren. Har ej vågat gå in i den affären sen dess.

Dagen efter vaknade jag upp med en blåtira och såg helt sönderslagen ut i hela ansiktet. Fick berättat för mig att jag ramlatomkring överallt, faceplantat och gått in i saker med ansiktet först. Jag hade tappat bort 50lyrr. Hade tappat bort 2vänners bankkort, även mitt eget, mobilen var borta, nycklar, ja i stort sett allt!

Detta är iaf de sjukaste som hänt mig!
Citera
2017-08-27, 13:39
  #758
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Hahaha ja, man vaknar upp dagen efter och känner sig utvilad och pigg. Öppnar telefonen, något känns inte riktigt som det ska men man kan inte riktigt koppla vad. Så ser man det och en kall jävla kår går genom hela kroppen.

Hade skrivit typ 2 sidor långt känslomässigt brev om vår relation (ca 5 år sedan det tog slut så jävligt konstigt bara) och en massa jävla sorgliga låtar.

Behöver jag säga att hon inte svarade?

Skämdes som en hund.

Har också ringt upp en kollega och sagt att jag är kär i henne och en massa annat, vilket jag inte ens var. Mina känslor i flödderdimman var icke besvarade.

Jävla råttgift.
Fyhelvete hahahahahaha Benzo sammanfattat med en bild; https://pics.me.me/Twitter-Going-bac...our-ed49df.png

Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
CLASSIC!
Så in i helvete.
__________________
Senast redigerad av szabo 2017-08-27 kl. 13:44.
Citera
2017-08-27, 23:21
  #759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Fyhelvete hahahahahaha Benzo sammanfattat med en bild; https://pics.me.me/Twitter-Going-bac...our-ed49df.png


Så in i helvete.

HAHAHAHAAH så sann! En kväll låg jag i sängen och kollade en film, hade mumsat lite Imovane och mådde jävligt bra. Blev sugen på Chips. Gick till affären och köpte chips och hem igen. Kvällen känns allmänt nice å mysig och så somnar man. Slår upp ögonen: återigen går en kall kår i kroppen, vad i hela helvetet gör den där cykeln och vägkonen i mitt rum?
En polare som bor i området ringer, tjena! Tja! Hur mår du? Mår? Jag mår kanon jag. Ja jag vet det.... vadå? Va menar du? Jag såg dig gå naken till okq8 igår kväll och förstod precis vilken trevlig kväll du hade.
Jag ligger i sängen och känner ångest i hela kroppen. En brutal ångest. Ska nämligen upp och kissa.... öppnar dörren till toaletten och därinne hittar jag POSTUTBUDETS VESPA som de kör runt på om dagarna

Jag hade alltså gått NAKEN still bensinmacken. På vägen hem eller om jag uppenbarligen fick för mig fler saker stal jag alltså en vägkon, en cykel och postbudets vespa. Mår dåligt av att bara tänka på detta.

FY FAN!!!!
__________________
Senast redigerad av Ziver 2017-08-27 kl. 23:31.
Citera
2017-08-28, 11:34
  #760
Medlem
Centralstimulantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
HAHAHAHAAH så sann! En kväll låg jag i sängen och kollade en film, hade mumsat lite Imovane och mådde jävligt bra. Blev sugen på Chips. Gick till affären och köpte chips och hem igen. Kvällen känns allmänt nice å mysig och så somnar man. Slår upp ögonen: återigen går en kall kår i kroppen, vad i hela helvetet gör den där cykeln och vägkonen i mitt rum?
En polare som bor i området ringer, tjena! Tja! Hur mår du? Mår? Jag mår kanon jag. Ja jag vet det.... vadå? Va menar du? Jag såg dig gå naken till okq8 igår kväll och förstod precis vilken trevlig kväll du hade.
Jag ligger i sängen och känner ångest i hela kroppen. En brutal ångest. Ska nämligen upp och kissa.... öppnar dörren till toaletten och därinne hittar jag POSTUTBUDETS VESPA som de kör runt på om dagarna

Jag hade alltså gått NAKEN still bensinmacken. På vägen hem eller om jag uppenbarligen fick för mig fler saker stal jag alltså en vägkon, en cykel och postbudets vespa. Mår dåligt av att bara tänka på detta.

FY FAN!!!!
Hahahahaha fyfan vilken ångest xD
Citera
2017-08-28, 22:36
  #761
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
HAHAHAHAAH så sann! En kväll låg jag i sängen och kollade en film, hade mumsat lite Imovane och mådde jävligt bra. Blev sugen på Chips. Gick till affären och köpte chips och hem igen. Kvällen känns allmänt nice å mysig och så somnar man. Slår upp ögonen: återigen går en kall kår i kroppen, vad i hela helvetet gör den där cykeln och vägkonen i mitt rum?
En polare som bor i området ringer, tjena! Tja! Hur mår du? Mår? Jag mår kanon jag. Ja jag vet det.... vadå? Va menar du? Jag såg dig gå naken till okq8 igår kväll och förstod precis vilken trevlig kväll du hade.
Jag ligger i sängen och känner ångest i hela kroppen. En brutal ångest. Ska nämligen upp och kissa.... öppnar dörren till toaletten och därinne hittar jag POSTUTBUDETS VESPA som de kör runt på om dagarna

Jag hade alltså gått NAKEN still bensinmacken. På vägen hem eller om jag uppenbarligen fick för mig fler saker stal jag alltså en vägkon, en cykel och postbudets vespa. Mår dåligt av att bara tänka på detta.

FY FAN!!!!

Hur tusan får man in en postombuds vespa i sovrummet.... Ja det är tämligen en roande historia men är dom inte lite väl bred? Jag har varit med om mycket på benso men aldrig stulit brevbärarens moped!
Citera
2017-09-05, 18:57
  #762
Medlem
har ingen aning om vad jag stoppade i mig, men det började med paracetamol och fortsatte med massa annat som jag inte kommer ihåg namnet på .

var med några vänner i en lägenhet, jag bjöd på benzo o vi blev helt flöddrade. sedan så tog vi ju massa annat, dom andra 2 spydde ner hela lägenheten och balkongen medan min polares farsa sov i rummet intill. han vaknade inte otroligt nog, men han lär ju ha fått sig en jävla överraskning dagen efter.
jag drog därifrån efter att jag försäkrat mig om att dom båda levde och efter ett par udda konvos. stoppade jag i mig 2st gröna heineken. påväg ut från polaren så gick jag in i hans grannes lägenhet också, vilket jag insåg efter ca 10min då jag tillslut insåg att jag inte ägde en svart katt och tanten som frågade vad jag höll på med tydligen inte var min mamma. blev upphämtad av 2 vänner i en företagsskåpbil. åkte flera mil. jag satt och delade säte med min ena vän. det var en väldigt intressant biltur. att sitta ead och benzad. tror vi åkte i över 150km/h. jag trodde jag var i en musikvideo större delen av åkturen. mötte en polisbil med men blev ej stannade. hade väskan full av massa konstigt så det hade ju blivit intressant. under den åkturen tvivlade jag väldigt många gånger på vad som hände och dom andra skrattade åt mig hela tiden då jag svarade helt osammanhängande och konstigt. minns inte så mycket mer. dagen efter vaknade jag upp med andra kläder på mig. min röda tändare var borta men däremot så låg det en rosa i fickan. låg ca 6st tram i väskan och mina kartor med benzo fanns kvar vilket var väldigt tur. kvällen började med att jag hade ca 10st ecstasy, jag tog 2st själv, bjöd mina 2polare på 2st men när jag vaknade fanns inga kvar.

jag såg cirklar i cirklar, gröna och röda prickar. minst en gång i kvarten så utbrast jag ''MEN VA!?'' eftersom jag insåg nånting skevt hela tiden. fått detta förklarat för mig.

en intressant upplevelse.
__________________
Senast redigerad av absoluut 2017-09-05 kl. 19:02.
Citera
2017-09-06, 01:09
  #763
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Första gången jag käkade benso var en nyårsafton för sisådär 8 år sedan. Käkade i mig tio stycken och sedan vaknade jag till dagen efter med att jag hade kört in min bil i garageporten.

En annan gång var jag hos en polare på halloweenparty och hade fått den briljanta idén att käka flödder den kvällen. Rökte en hel del rökmixar också under kvällen och tömde hans bålskål. Tappade ut min rökmix i toastolen och höll på att välta hans tv. Blev så klart utskickad därifrån. Hade dessutom klätt ut mig till Charles Manson med ett hakkors målat i pannan med spritpenna. Haha.
Citera
2017-09-06, 16:19
  #764
Medlem
Man blir en tattare och snattar allt man kan på krogen men det är inte direkt något sjukt.

Benzo+Alkohol+Annat ovärt att nämna: Har aldrig rest utanför staden jag lever i men med kontakt med någon på internet så bestämde jag mig för att träffas och köpte kl 6 på morgonen utan sömn en smsbiljett på SJ, byte med buss mitt ute i ingenstans utan att veta vart nästa hållplats är två gånger, tågbyten i nya städer med fem minuters intervall från att ha anlänt och mecka spliffar på buss/tåg under 4-5h resande.

Benzo är magiskt, skulle inte ha klarat av det nykter eller ens rest från första början annars.

Skulle egentligen säga att resan är minnesvärd men man minns inte så mycket.
Citera
2017-09-06, 17:08
  #765
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Man blir en tattare och snattar allt man kan på krogen men det är inte direkt något sjukt.

Haha ja att snatta är skitkul på benzo När jag var på krogen med massa polare och tjejer så var en av barerna där på stället stängd som skulle öppna senare på kvällen. Självklart var jag direkt där bakom och kröp efter några habbar. Jag fick med mig några flaskor så kvällen vart riktigt lyckad.

Dagen efter hör den galet snygga tjejen som var med kvällen innan av sig och tackade och undrade hur jag mådde. Jag var då tvungen att ringa polaren då jag inte kom ihåg vad som hände alls, men tydligen hade jag haffat henne och vi strulade massor som jag har 0 minne av. Fucking Jackpot!! Vi var tillsammans 3år efter det, samma kväll skämde jag även ut mig genom att sjunga i en rosa helikopter på karaoke så det är nog min sjukaste benso story..
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2017-09-06 kl. 17:11.
Citera
2017-09-06, 17:53
  #766
Medlem
Det här blir roligt att skriva av sig, contributin.
Har tagit benso för påverkan bara ett tiotal gånger.
Är van missbrukare av många olika sorter men benso... shihooo

Hängde i knarkarkvarten med en polare en tredje kommer över, poppar benny och dricker stark juice.
Vi sålde lite tjack i småmängder och hade en på krita som var fittig och undvek oss i 2 veckor.
Vi började lyssna på g-rap och började "trippa". Det blev det här vem fan tror han att han är jävla fitta osv osv vi kände oss förnedrade. Så vi drog upp hans hem vart han bodde osv fick fram lite info gammal heroinpundare bodde långt ut osv en riktig jävla skit. Vi får världens idé. Vi fuckar upp honom.

Ringer en klasspolare (gick i gymnasiet) som skjuts. Tror inte ens vi riktigt förklarade situationen så bra. Vill minnas att vi gjorde det. Åkte o hämta basebollträn o lite annat skit.
Körde ut. kl är sent typ 01:00 han bodde långt ute skogsväg.

Hoppar ur bilen jag lämnar i princip allt i bilen polaren som körde stannar i bilen vi säger att vi ska ut och fixa lite.

Kort sagt smashar hela huset gubben var inte hemma hoppar in och hämtar massa grejer så drar polaren i bilen (KIDS PAY YOUR DRIVER!!!!) med alla våra grejer i stod strandade hade fuckat ett helt hus o gjort inbrott utan get away bil....
Först panikar vi lite. Sen börjar vi lååååånga promenaden hem. Gick i flera timmar. Med basebollträn längs vägen. Ingen hade ringt polisen tur så in åt helvete. Lyckas lösa skjuts på nåt vänster och vaknade dagen efter med ett meddelande från skiten.
Då var jag inte så glad. Inte heller mina polare. Vi löste det genom att fråga vad fan han snackade om så skaffade vi en pistol. Sen spenderade vi resten av sommaren på fucked up piller med pistol och var redo varje kväll. Slutade med att vi flyttade norrut ==DD=D=D=D efter studenten.

Topp

Sen har jag ju bensat och snott morsans bil o skit o dragit iväg med polarna o puffat spliff, blev påkommen. Det hände år senare efter jag flyttat hem igen. Hade inte gått nå bra och tråkigt att vakna ur en vecka i bensodimma hemlös på gatorna nere i göteborg (slutade på gatorna i gbg) Det var kungligt faktiskt att hänga på gatorna i gbg har lärt mig MYCKET sedan dess. Bra lärdomar alltihopa och slutet gott allting gott. Benso ska jag akta mig för men tro FAN att jag är suugen hela tiden vill bara gå o köpa en hundra-burk och se vart det ta rmig men något säger emot hela tiden. Det händer väl snart.
__________________
Senast redigerad av sundbergaren 2017-09-06 kl. 18:17.
Citera
2017-09-07, 05:48
  #767
Medlem
knejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
HAHA så jävla typiskt imovane! Jag gjorde något liknande, men till mitt ex.............................

Sjukt här har ni en till! Jag har fått för mig att höra av mig till min första kärlek ett flertal gånger på imovane och alkohol.. Även hotat människor jag ej vill ha med att göra längre osv. Håller med dig! Just zopiclon och alkohol kan göra mig så impulsiv och störd att jag agerar min första tanke och gör bort sig något så otroligt..
Citera
2017-09-08, 18:18
  #768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squamigera
Hur tusan får man in en postombuds vespa i sovrummet.... Ja det är tämligen en roande historia men är dom inte lite väl bred? Jag har varit med om mycket på benso men aldrig stulit brevbärarens moped!

Haha jadu, med tanke på att jag fick ut den igen kan jag garantera dig att det går.

Avråder dock 👍
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback