Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-19, 05:08
  #13
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Om TS beställt från *den sidan vi alla vet* så kan jag garantera att det är opium i, ingen större mängd, men tillräckligt. Har själv inte testat, för rädd för att beställa då skiten säljs från asien, ett land som är känt för just dessa grejer.

till TS; Måste man ha opiumpipa, går det inte bra att röka i vanlig pipa? Tänker att det är så blandat med haschen..
och, beställde du via *den där sidan*? återkom gärna med resultat
Jag skulle gärna ta ett pm om den där sidan! Har letat efter opium i över fem år och aldrig riktigt tagit tummen ur röven och odlat det själv. Något jag måste testa på innan jag dör!
Citera
2013-01-20, 15:29
  #14
Medlem
2.71828s avatar
Av rent intresse undrar jag samtidigt om någon här på forumet har testat laudanum? För er som inte vet så är det en alkohollösning med opium.
Citera
2013-04-26, 12:28
  #15
Medlem
Livetowins avatar
Tack för alla svar, och ursäkte min sega respons, varit lite frihetsberövad hehe. Till svar på samtliga frågor. Jo det var en ÄKTA tempelboll köpte den från " sidan ni alla vet " Vi lyckades få tag på en pipa till slut och jag tycker ruset var mycket starkare än jag förväntade mig.

Jag rökte 450mg under hela dan ( TROR JAG ), ruset påminner lite om ... ehm ja det är ju opiatrus helt klart men mysigt på ett annat sätt. Blev liggandes iaf både jag och mina vänner och kändes som jag noddade iväg på ett mycket mer "dagdrömmande" sätt mycket nice kommer absolut att ta igen<3. Jag tog 20mg Stesolid till och sen hasch vad det i bollen. Generellt sätt så jämför man med rökhorse och andra opiater ( tex Oxy,Dolc,Metadon) Så var det VÄLDIGT mildt men mysig grej att göra i sällskap absolut!

Ha det super och ät mycket glass!
__________________
Senast redigerad av Livetowin 2013-04-26 kl. 12:39.
Citera
2013-04-26, 17:03
  #16
Avstängd
nkvd2s avatar
Det säljs i centrala gbg nu, köpte för en vecka sen eller något för att mildra opiatabstinensen. Det påstods vara nepal med opium, men det var mycket opium....haha. 1200 för 6 gram, bra pris.
Citera
2013-04-26, 17:12
  #17
Medlem
hockexxs avatar
Att det skulle vara opium i templeballs kan ju inte vara annat än en myt? Templeballs är så vitt jag vet bara riktigt fint charas och skall således inte innehålla något opium. Samt av all information jag kan finna så kan man ganska klart dra slutsatsen att det endast rör sig om cannabis.

Givetvis är det inte omöjligt att tillföra opium i det. Men jag finner det tveksamt.
Citera
2013-04-26, 17:33
  #18
Avstängd
nkvd2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.71828
Av rent intresse undrar jag samtidigt om någon här på forumet har testat laudanum? För er som inte vet så är det en alkohollösning med opium.

det fanns i indien förr

det fanns på deras "apotek"
köpte en sån och en dricka som heter "linca" ofta på kvällarna
Citera
2013-04-28, 09:33
  #19
Medlem
Livetowins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Att det skulle vara opium i templeballs kan ju inte vara annat än en myt? Templeballs är så vitt jag vet bara riktigt fint charas och skall således inte innehålla något opium. Samt av all information jag kan finna så kan man ganska klart dra slutsatsen att det endast rör sig om cannabis.

Givetvis är det inte omöjligt att tillföra opium i det. Men jag finner det tveksamt.

Det är på ett sätt alldeles riktigt men i Asien och i mellanöstern finns det, så det krävs att man köper det därifrån som jag gjorde då. Och det var via "sidan ni alla vet"
Citera
2013-04-28, 12:55
  #20
Medlem
Moments avatar
Jag fick något som såg ut som en femma hasch ser ut i storlek. Det var opium tror även att det var fem gram men jag har ingen aning . Hur som helst var det så jävla jobbigt att försöka röka det , så jag svalde det som en jävla idiot efter att ha rökt ungefär 25% . Det kom från husby i sthlm .

Var asskönt rus , var färsk då och jävlar vad det slog på, trots att magen ska äta upp typ 80%
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback