Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-10, 22:24
  #409
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Snygga kvinnor i underkläder är väl i allra högsta grad sunt och normalt att beskåda vid självbefläckelse!


Jo det är klart. förutom ifall ens mamma har kommit på en.
Men som tur är så klarade jag mig.

Värre var det väl när Showgirls (1995) https://www.imdb.com/title/tt0114436/
gick på TV sent å mamma skulle kolla vad man såg på.
Jag sade att det var en balettfilm å skulle gå och lägga mig när filmen var slut.
Som tur är så hann hon inte se något av filmen utan vände innan vardagsrummet så skulle sova.
Citera
2021-11-13, 01:18
  #410
Medlem
Minns att jag runkade ett antal gånger till ett klipp där en Nokia-mobil var inkörd i en köttgrotta och att den började ringa och att hon tog ut den och svarade. Undrar varför jag tände så på det, men men.
Citera
2021-11-17, 23:15
  #411
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Hej!

Dataspelet Dark Souls 3.

Grundaspekten i spelet är att man är svag och i underläge; världen befolkas av jättar och monster och man själv är en vanlig kille eller tjej som måste slåss mot överheten. Sen kan man ta av sig all rustning, så att man springer runt i princip naken.

Så jag började spela som en naken tjej, och blev mer och mer upphetsad av hur utsatt och förnedrad hon blev av alla kåta rovriddare och stora monster som antastade- och klådde upp henne. När sen den stora dinosaurie-tentakel-monsterbossen smackade ner henne totalt blev jag tvungen att tokrunka loss fullständigt!

Kattkram!
//FCR
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback