2013-01-13, 18:28
Medlem
D3ans avatar
insett att jag har en räkning med förfallodatum imorgon, hur lång tid tar de för företaget att få in pengarna?

jag kan antingen betala nu via internetbank eller gå till banken och betala imorgon men vill att de ska ha pengarna imorgon dvs innan förfallodatumet utgår.

hur gör jag?
Citera
2013-01-13, 18:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
insett att jag har en räkning med förfallodatum imorgon, hur lång tid tar de för företaget att få in pengarna?

jag kan antingen betala nu via internetbank eller gå till banken och betala imorgon men vill att de ska ha pengarna imorgon dvs innan förfallodatumet utgår.

hur gör jag?

Du lugnar ner dig. Det brukar inte vara några problem överhuvudtaget. Dröj inte för länge bara. Risken är då stor att du åker på extrakostnader.
Citera
2013-01-13, 18:33
Medlem
D3ans avatar
jo jag vet men vill gärna veta i alla fall...
Citera
2013-01-13, 18:36
Medlem
InTheFleshs avatar
Betala på internetbank nu, har jag gjort många gånger i sista stund och har aldrig råkat ut för något problem. Skickar de ut en påminnelsegrej brukar det stå "har du redan betalat bortse från denna påminnelse" typ
Citera
2013-01-14, 08:41
Medlem
Vill du vara säker så maila företaget och såg att du har betalt igår. de kommer inte bry sig ett dugg, det kan jag lova.
Senast redigerad av niko08 2013-01-14 kl. 08:41. Anledning: stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in