Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-04, 22:45
  #217
Medlem
Kleops avatar
Om du bara sitter hemma, runkar, och spelar datorspel är gräs ett bra komplement för att fylla hålen som du försöker fylla med runket och spelen, gräs är dock mycket bättre på den uppgiften. Men om du har en viss ordning på ditt liv, du känner att inte förlorar lycka i och med att du lägger av, och du röker för att förhöja en redan lycklig tillvaro, inte fly från en dålig, borde det inte vara några problem. Men se upp för att fastna i en rutt för då är det lätt att man vänjer sig vid det goda livet och man blir besviken när man måste lämna det bakom sig.
__________________
Senast redigerad av Kleop 2016-07-04 kl. 22:48.
Citera
2016-07-05, 10:03
  #218
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Vad snackar du om? Det går inte överdosera genom att röka vanliga joints om du är en daglig rökare - visst om man bakar något och häver i Många gram så kan det bli ett annorlunda rus - men överdosera... Nja - långsökt, det är snarare folk som inte kan hantera det tyngre ruset.

:lol du hsr rätt till din åsikt men det gör inte att du har rätt i frågan heller. Du prata om att kaffe är farligare därför nämnde jag det. Har du inte koll på vad du skriver?
Citera
2016-07-05, 11:01
  #219
Medlem
cattivos avatar
Jag tycker inte att det är lätt och bli fast i det alls.. Förvisso röker jag enbart på helgerna då jag inte vill påverka jobb eller träning, tävlar i bodybuilding...

Finns inget bättre att röka efter en hård arbets och träningsvecka!
Citera
2016-07-05, 18:31
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
:lol du hsr rätt till din åsikt men det gör inte att du har rätt i frågan heller. Du prata om att kaffe är farligare därför nämnde jag det. Har du inte koll på vad du skriver?

sorry pojke, men jag har inte skrivit något om kaffe. Du kanske borde fixa ditt eget minne innan du försöker påpeka något om andra människor
Citera
2016-07-06, 16:32
  #221
Medlem
kingdeads avatar
Skulle vilja säga att det inte är lätt å FASTNA i cannabis bruk men därimot bli förälskad i cannabis. Talar av egen erfarenhet då jag gärna röker å skulle aldrig tacka nej om tillfälle ges. Men jag röker inte regelbundet å har ett fungerande normalt liv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback