Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-12, 09:51
  #1
Medlem
Thaigrytans avatar
Tja!
Det är så att jag har köpt en Ps3 Slim 12GB, vilket jag idag upptäckte inte räckte så långt.
Jag köpte FIFA 13 i playstationstore och skulle då ladda ner det, vilket tog över 9000MB, och det har jag inte plats för, har köpt ett USB-minne men kan man ladda ner saker från ps store direkt till USB-minnet? Och om ja, hur gör man?
Tacksam för svar.
Citera
2013-01-12, 13:35
  #2
Medlem
Nix, går ej. Går endast att ladda ner till interna hårddisken. Går att sätta i hårddisk även i 12gb versionen.
Citera
2013-01-13, 02:44
  #3
Medlem
Tanken med 12GB versionen är väl att du bara skall spara save filer och att alla spel körs från skiva.
Citera
2013-01-13, 04:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Tanken med 12GB versionen är väl att du bara skall spara save filer och att alla spel körs från skiva.

Många spel kräver installation även fast man kör från skiva så 12gb räcker inte långt, ett smart sätt från sony eftersom det inte skiljer så mycket i pris på konsolerna och även att du behöver en vagga att ha disken i om du ska stoppa i en egen om man inte vill köpa deras officiella disk inkl vaggan som ligger på 250gb o gör slutpriset dyrare än om man köpt 500gb verisionen från början
Citera
2013-01-23, 16:41
  #5
Medlem
Thaigrytans avatar
Okej tack för svar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback