Citat:
Ursprungligen postat av DavidBautista
Hehe, nej inte just där. Lite synd tycker jag faktiskt. Önskar att spöken existerar för då tyder det på liv efter döden
Ni får gärna fråga på! Gillar att du märkte det jag försökte uppmärksamma; att båda hade händerna på var sitt räcke som armstöd och det såg man tydligt på oss båda, därmed kunde ingen av oss ha kommit åt handtaget.
Precis vad jag tänkte på.
Men jag skulle gissa Poltergeist, tror jag. Inte helt säkert men det låter som det, eftersom ni inte uppmärksammat något förut eller efter. Faktum är att det finns flera fall där Poltergeist ska ha försvunnit, efter att faktiskt bara ha orsakat några få grejer.
Det vill säga att ni kanske hade en slug liten jävel som faktiskt var på besök, försökte testa eran rädsla och upptäckte kanske att ni inte blev så rädda som den hade tänkt och därför inte såg det som roligt att fortsätta vara jobbiga mot er.
Hur som helst är fallet intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
När jag var 11 år gammal gick jag och en kompis ut och lekte på en äng. På ängen fanns en gammal ruin utav ett gammal hus. Vi grävde runt i ruinen och hittade ett gammalt svart band. När vi spelade bandet hördes konstiga röster och skrik samt olika grymtanden.
Det här är bland det mest intressanta jag har hittat i en den här tråden. Du måste berätta mer angående rösterna du hörde, gick det höra vad rösterna sa? Har du kvar bandet?