2023-01-01, 06:28
Medlem
cafelattecapuchinos avatar
Jag har sett helt sinnessjuka saker, skulle jag berätta allt skulle ni tro att jag är helt sjuk i huvudet, jag gjorde ett misstag och öppnade någon slags grej inom mig som fick mig att minnas saker som bäst inte borde minnas, får inte säga så mycket mer. Men vilka sjuka jävla grejer hehe, om det bara är mitt sinne som spelar mig ett spratt så är jag så sjuk som ingen tidigare någonsin varit, det går inte att bra får för sig något sådant.
Citera
2023-01-09, 20:50
Medlem
TwoThousands avatar
Har ni någonsin upplevt hur den odöde viskar ert namn tidigare?
Det var den världsberömde bibliska konungen som berättade om det i sitt testamente.

Ers höghets högsta önskan var att få läsa om likasinnade människors upplevelser innan själv blev till ett spöke som vandrar runt osynlig för det blotta ögat i omgivningen.

I denna förintelse process, lindra smärtan för världens mest förtryckta folkslag!
Livet vare fortfarande ett levande helvete för Guds barnen lever hela livet i hemlighet.

Förlorade en vän till demon, det färdig dukade bordet frestade honom tills att odjuret dödade honom.
Senast redigerad av TwoThousand 2023-01-09 kl. 20:57.
Citera
2023-01-11, 21:32
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cafelattecapuchino
Jag har sett helt sinnessjuka saker, skulle jag berätta allt skulle ni tro att jag är helt sjuk i huvudet, jag gjorde ett misstag och öppnade någon slags grej inom mig som fick mig att minnas saker som bäst inte borde minnas, får inte säga så mycket mer. Men vilka sjuka jävla grejer hehe, om det bara är mitt sinne som spelar mig ett spratt så är jag så sjuk som ingen tidigare någonsin varit, det går inte att bra får för sig något sådant.
Kan du inte berätta då?
Citera
2023-01-11, 22:21
Medlem
Körde ett visst brädspel så började fåtöljen sväva cirka en meter upp i luften och for sedan rakt upp i taklampan som va en sånhär som snurrar och så rakt ner i golvet igen, allt blev blecksvart. Värsta jag varit med om.
Citera
2023-01-11, 23:19
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cafelattecapuchino

Vad bra att detta är ett anonymtforum då. Dela med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Körde ett visst brädspel så började fåtöljen sväva cirka en meter upp i luften och for sedan rakt upp i taklampan som va en sånhär som snurrar och så rakt ner i golvet igen, allt blev blecksvart. Värsta jag varit med om.

Var det bara weed i pipan då? Skämt åtsido. Hade aldrig satt mig ner och spelat ouija. Även om man är skeptiskt är det bara dumt.
Senast redigerad av bobo909 2023-01-11 kl. 23:43.
Citera
2023-01-11, 23:57
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Var det bara weed i pipan då? Skämt åtsido. Hade aldrig satt mig ner och spelat ouija. Även om man är skeptiskt är det bara dumt.

Du är skeptisk antyder du, men vad är det som får dig att frukta ouijabräden då?
Citera
2023-01-12, 18:25
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Du är skeptisk antyder du, men vad är det som får dig att frukta ouijabräden då?

Skeptiskt är jag, men hade inte pallat mentalt om jag såg massa stolar och skit sväva. Hade nog blivit svårt att återhämta sig efter något sånt utflippat. Utesluter ingenting, men tror jag på spöken? Nää, kan finna det intressant i vissmån, men inte i den grad att jag pallar med spökjaktsprogram, lyssnar iofs en del på MrBallen på tuben emellanåt men det är för att han är så duktig på att lägga upp och berätta. Handlar ju iofs inte endast om paranormala saker.
Citera
2023-01-28, 19:38
Avslutad
Jobbade inatt och en patient dog vid 20.20.
Vi har en etikettskrivare där vi skriver ut patienters namn och personnr och labetiketter.

Klockan 03.30 sitter vi och hänger på expeditionen när en etikett skrivs ut av sig själv framför våra ögon. På etiketten står den avlidnes namn och personnummer.
Fick gåshud.
Citera
2023-01-28, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Jobbade inatt och en patient dog vid 20.20.
Vi har en etikettskrivare där vi skriver ut patienters namn och personnr och labetiketter.

Klockan 03.30 sitter vi och hänger på expeditionen när en etikett skrivs ut av sig själv framför våra ögon. På etiketten står den avlidnes namn och personnummer.
Fick gåshud.

Varför väljer du tro att det du beskrev måste ha varit nåt övernaturligt, istället för nåt av många andra helt naturliga och mycket mer sannolika förklaringar…?
Citera
2023-01-28, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Varför väljer du tro att det du beskrev måste ha varit nåt övernaturligt, istället för nåt av många andra helt naturliga och mycket mer sannolika förklaringar…?

Jo så är det antagligen.
Men ibland blir jag tveksam och osäker på vad jag tror.
Citera
2023-01-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Jo så är det antagligen.
Men ibland blir jag tveksam och osäker på vad jag tror.

Vi kan väl alla råka ut för händelser vi kan uppleva som ”spooky” etc, men det är ju inte detsamma som att det omöjligt skulle finnas helt naturliga förklaringar, även om vi just i stunden inte kan förstå vad det var eller hur det kunde ske.
Men då något övernaturligt aldrig någonsin ens kunnat påvisats, så är det extremt mycket sannolikare att det upplevda, hur otroligt det än må upplevas, ändå har nån helt naturlig förklaring.
Citera
2023-01-28, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Vi kan väl alla råka ut för händelser vi kan uppleva som ”spooky” etc, men det är ju inte detsamma som att det omöjligt skulle finnas helt naturliga förklaringar, även om vi just i stunden inte kan förstå vad det var eller hur det kunde ske.
Men då något övernaturligt aldrig någonsin ens kunnat påvisats, så är det extremt mycket sannolikare att det upplevda, hur otroligt det än må upplevas, ändå har nån helt naturlig förklaring.

Ja Mr Tinnitus jag håller med.
Håller också med om att du är lite besserwisser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in