Citat:
Ursprungligen postat av
Crywolf
Jag vet inte om detta är paranormalt det jag har att säga.
Jag kan få tinnitus i ett öra helt slumpmässigt och det varar i kanske 5 minuter. Nu till det konstiga... när detta händer så brukar min alarmklocka brusa som att en mobil är för nära den, ni förstår nog.
Jag har ingen mobil så det finns ingen logisk förklaring och detta händer jämt när jag får tinnitus.
Har inte riktigt förstått om det är en god eller ond ande som är nära mig, så till er som är erfaren kring detta... kan ni dra en slutsats precis just nu att detta är en ond eller god ande efter det jag har förklarat?
Detta händer endast på kvällarna och framtill morgonen.
Har varit med om liknande fenomen, dock mycket kortare ca 5-10 sek. Jag kan få rytmstörningar på hjärtslagen, känns som en energi går genom mig. Det är som ett tryck i rummet när detta händer, och det knäpper lite varstans i rummet under arytmierna, väggklockan slår skångrigare/darrigare slag osv. Överhuvudtaget när jag får plötsliga, kortare rytmstörningar på hjärtat så knäpper det alltid i TVn under arytmierna. Oftast får jag en rysning samtidigt, inte att jag är rädd, utan en rysning som strålar i kroppen och påminner om reumatisk strålning fast den gör inte lika ont.
Tinnitus är dock ett intressant fenomen, jag har också tinnitus, ganska mild sådan tror jag. När jag var liten fick jag alltid en speciell tinnitus signal som kom vissa gånger jag tänkte på minnen. När det var helt tyst och jag låg i min säng, ofta i början på hösten när man tänkte tillbaka på sommaren i tystnaden. Då kom alltid en speciell tinnitus signal som började med ett ca 5 s långt C som följdes av ett D som sen tonade ut och övergick i det vanliga suset. Känner du igen det?
Har dock för mig att det ibland har kommit ett starkare, och dovare tinnitus pip under dessa tryck jag talar om.
För min del har det rört sig om onda energier, men om det är det i ditt fall är jag inte säker på. Men rent allmänt rör det sig oftare om onda energier än goda.