Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lustgas2
Pictures or it never happened!

Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Brukar man inte återfödas i närområdet? Om man nu tror på sånt...
Jo man återföds ofta i sin egen släkt, tex ett barn kan bli förälder till sin farmor. Så har generationer bott länge på ett ställe blir det så.
Men jag minns egna tidigare liv i andra kulturer också. Jag har ett par intressanta tidigare liv jag minns, ett så gammalt att jag var mer apmänniska, med skinnklädsel och även kroppen var mer hårig. Minns inte så mycket av liven, men sätten jag dog på. Har inga minnen av något adelsliv eller så utan vanliga liv bara.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-04-18 kl. 23:46.
Citera
2010-04-18, 23:59
Medlem
Trottoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Jo man återföds ofta i sin egen släkt, tex ett barn kan bli förälder till sin farmor. Så har generationer bott länge på ett ställe blir det så.
Men jag minns egna tidigare liv i andra kulturer också. Jag har ett par intressanta tidigare liv jag minns, ett så gammalt att jag var mer apmänniska, med skinnklädsel och även kroppen var mer hårig. Minns inte så mycket av liven, men sätten jag dog på. Har inga minnen av något adelsliv eller så utan vanliga liv bara.

Nice! Hur tar man reda på detta då?
Citera
2010-04-20, 13:22
Medlem
Nu kommer jag att låta flummiig, men det gör jag väl redan. Men jag har kontakt med min skyddsängel, han vill inte bli kallad det utan vägvisare. Han har visat mig tidigare dödar i typ bilder där jag ser mig själv. Har blivit mördad i minst 2 liv. Båda gångerna av samma ande men i oika liv.

Det finns hypnos också för dem sov vill testa det. Om man inte tycker det är för jobbigt och tidskrävande kan man försöka få kontakt med sin vägvisare. Eller vad man ska kalla dem.
Citera
2010-04-20, 13:52
Medlem
Skulle vilja testa och se om jag haft något tidigar liv hur mycket ligger pris på om man ska ta kontakt med en person som kan hjälpa mig med detta eller skiljervsig pris från "försäljare till försäljare "?
Citera
2010-04-20, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swhite
Skulle vilja testa och se om jag haft något tidigar liv hur mycket ligger pris på om man ska ta kontakt med en person som kan hjälpa mig med detta eller skiljervsig pris från "försäljare till försäljare "?

Ingen aning men tror det finns gratisprogram på Internet gratis om du är duktig på engelska.
Citera
2010-04-23, 14:49
Medlem
buyzabas avatar
Citat:
Ingen aning men tror det finns gratisprogram på Internet gratis om du är duktig på engelska.
Har inte följt alla dina inlägg, men hur minns du dina egna liv. Alltså hur kom du att minnas dem? Har det bara ploppat upp efter meditiation eller genom hypnos?
Citera
2010-04-23, 15:45
Medlem
Nej mest genom händelser, tex när jag gick upp i ett torn i Tunisien, visste jag känslorna från då och vad som hade hänt. Blev utkastad från det tornet.

Sen har människor utlöst det.

Min andlige vägledare har också visat mig många bilder. De jag träffar i detta liv har jag också levt med i andra liv. Jag hade inte läst så mycket historia, men vet alla gamla grejer vad de användes till. Jag har frågat honom massor.
Citera
2010-04-24, 00:49
Medlem
Citat:
Nej mest genom händelser, tex när jag gick upp i ett torn i Tunisien, visste jag känslorna från då och vad som hade hänt. Blev utkastad från det tornet.

Sen har människor utlöst det.

Min andlige vägledare har också visat mig många bilder. De jag träffar i detta liv har jag också levt med i andra liv. Jag hade inte läst så mycket historia, men vet alla gamla grejer vad de användes till. Jag har frågat honom massor.
Kan man få kontakt med sin andlige vägledare på ngt sätt eller är det den som väljer sig att visa sig för mig? Hur var det för dig?
Citera
2010-04-24, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Kan man få kontakt med sin andlige vägledare på ngt sätt eller är det den som väljer sig att visa sig för mig? Hur var det för dig?
Ja man kan "kalla" på dem, men för att göra det första gången måste det nog till meditationer och affirmationer där du tar kontakt med honom/henne. Tror man kan ha olika följeslagare under sitt liv, tex när du är yngre har du ofta en skyddsängel, när du ska jobba som jag får du en välvisare.

Min skyddsängel kom till mig och tog själv kontakt, sen presenterade han mig för den jag nu har. Det var i samma veva som jag började jobba mer med det andliga.
Citera
2010-04-24, 18:33
Medlem
Redbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Brukar man inte återfödas i närområdet? Om man nu tror på sånt...

Mja behöver inte bli så, enligt Sylvia Brown ( ) så har Elvis återfötts i en blond svensk pojke som föddes...hmmm tror det var i början av 2000-talet
Citera
2010-04-24, 18:55
Medlem
Nej det behöver inte bli så, man kan hoppa över släkten ett par liv också. Men man går alltid ner med någon man känner som ande.

Lever Sylvia Browne än? visste jag inte. Tror hon har filosofin att man väljer sina föräldrar och planerar hela livet innan man går ner, om jag inte blandar ihop henne med något annat medium.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-04-24 kl. 18:57.
Citera
2010-04-25, 02:20
Medlem
Zeromatics avatar
Citat:
Ja man kan "kalla" på dem, men för att göra det första gången måste det nog till meditationer och affirmationer där du tar kontakt med honom/henne. Tror man kan ha olika följeslagare under sitt liv, tex när du är yngre har du ofta en skyddsängel, när du ska jobba som jag får du en välvisare.

Min skyddsängel kom till mig och tog själv kontakt, sen presenterade han mig för den jag nu har. Det var i samma veva som jag började jobba mer med det andliga.

Hör du inte själv hur dumt du pratar? Det du säger betyder ingenting, det är bara påhitt, alltihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in