Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Har något liknande skit när jag smsar. Känner liksom på mig 5 sekunder innan smset kommer. Drar upp mobilen ur fickan och fäller upp locket och exakt då kommer smset. Rätt häftigt

Händer oftast när jag håller på o sms med någon men händer även ibland lite random att jag reflexmässigt kollar på mobilen när den ligger på bordet ett par sekunder innan smset kommer. Kanske slump men det händer ganska ofta.
Detta hände mig inatt, därför jag klicka mig in på den här tråden.
Jag hade varit i stan och kollat när min pappa spelade med sitt band på en nattklubb. Kom hem runt 3 inatt så sa min pappa när vi parkerade bilen. "Konstigt att inte ytterbelysningen är tänd" När vi stod utanför dörren tändes helt plötsligt ytterbelysningen, vi tänkte inte mer på det.
Jag gick upp och la mig och satte på en film på laptopen som jag hade tänkt att somna till. Helt plötsligt flög min mobil i en jävla fart ner på golvet helt utan några som helst förklaringar. Tog upp telefonen och helt plötsligt i samma stund fick jag ett sms, men utan vibrator. Var precis som om att "det" ville att jag skulle titta på min mobil.
Kan även säga att det hänt grymt mycket sjuka grejer här som inte går att bevisa, både med vittnen och utan vittnen. Och hela min familj har varit med om saker. Scary =)
(För övrigt är jag 20 år om ni skulle påpeka att jag fortfarande bor hemma)