Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-11, 06:16
  #1
Medlem
Detta är en tanke som nyligen slog mig. Att sitta och filma sitt eget runk och sprut. Sen så ser man filmen vid senare tillfälle och runkar till denna.
Är det någon som gjort/gör detta? Vad är det som är tändande med detta?

Jag har gjort det en gång. placerade kamerna på rätt nära håll och sen började jag runka till jag sprutade. Sparade filmen och efter några timmar ville jag runka igen och då tittade jag på videoklippet under tiden. Rätt tändande och jag sprutade igen.

Egna erfarenheter från er?

Och kan förtydliga att jag INTE är bi eller homo, har adrig känt attraktion för en kille. Dock är kukar helt okej
Citera
2013-01-11, 07:13
  #2
Medlem
Brukar pulla mig själv i anus och filma härligheten sen onanera till de? är det normalt?
Citera
2013-01-11, 07:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Brukar pulla mig själv i anus och filma härligheten sen onanera till de? är det normalt?

Det är väl iallafall rätt ovanligt. Har aldrig hört om någon som gjort det, inte jag själv heller.
Jag har ärligt talat ett alldeles för hårigt anus för att det skulle kunna bli upphetsande.

Men det är en tanke att ta itu med känner jag. Ska nog testa detta.
Citera
2013-01-11, 07:41
  #4
Medlem
Om du tänker på dig själv har det inte med homosexualitet att göra, utan du är möjligtvis autosexuell.

Jag misstänker dock att du inte tänder på dig själv som sådant, utan att du mer tänder på hela grejen.
Citera
2013-01-11, 07:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Om du tänker på dig själv har det inte med homosexualitet att göra, utan du är möjligtvis autosexuell.

Jag misstänker dock att du inte tänder på dig själv som sådant, utan att du mer tänder på hela grejen.

Du har en poäng där. Jo jag har alltid gillar min kuk när den är errigerad och stor. Kan ibland när jag runkar titta på den och verkligen TITTA på den. Typ stirra. Älskar min kuk.
Så det kan vara därför jag inte hatar kukar även om de sitter på en annan kille.
Citera
2013-01-12, 09:56
  #6
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-08-06, 10:36
  #7
Medlem
Det händer att jag gör det. Oftare tidigare. Provade första gången redan när jag var kanske tolv, och lånade pappas videokamera. Upptäckte direkt att det var upphetsande att kunna se sig själv från vinklar och så, som man inte kan annars. Lite som att tjuvkika på någon annan fast det är en själv! Gjorde det ofta då i början och genom tonåren. Har kvar allt, och brukar titta på det ibland.
Citera
2013-08-06, 11:35
  #8
Medlem
yoloswagetcs avatar
Har en killkompis som filmade när han runkade och skickade till en annan killkompis. Vet inte hur vanligt just det är, dock.
Citera
2013-08-06, 17:43
  #9
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Jag har ärligt talat ett alldeles för hårigt anus för att det skulle kunna bli upphetsande.

Aye, brethren.

Edit: Alltså, inget ont om ditt håriga anus, jag menade bara att mitt... äh.

Va?

TS fråga?

Mmm. Det har man väl gjort. Jag sprutar sådana kaskader, vilket kan vara rätt imponerande, enligt egot. Väl värda filmning, eller så.
__________________
Senast redigerad av Wristcutter 2013-08-06 kl. 17:48. Anledning: Förtygligande av ursprungsinlägg.
Citera
2013-08-06, 18:58
  #10
Medlem
Av nyfikenhet tror jag många filmar det. Om inte annat för att skicka det till flickvännens mobil eller så.
Citera
2013-08-06, 20:16
  #11
Medlem
clkxxs avatar
hehe lagom roligt om en sån film skulle komma på villovägar, dem skulle skratta ihjäl sig på jobbet nej det är nog bäst att inte filma
Citera
2013-08-06, 20:45
  #12
Medlem
Nu vill jag pröva detta själv. Det skulle vara intressant att se sig själv utifrån ett tredje persons perspektiv vid ett sånt läge. Kommer absolut inte skicka det till någon. Tror inte jag kommer tända på det själv heller. Skulle bara vara kul att veta hur man ser ut
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback