Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-01-14, 23:06
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raldemar
Den här muppen är inte riktigt klok, salvia är en fruktansvärd hallucinogen som inte bör intas av någon.

Vad du behöver är amfetamin, min vän. Så kan du snacka på som en galning i timmar utan att fundera ett dugg =)
Vem kallar du mupp pajas, bara för att du är en smutsig tjack snubbe så behöver du inte rätta mig genom att snacka dynga.
Citera
2013-01-14, 23:11
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raldemar

Vad du behöver är amfetamin, min vän. Så kan du snacka på som en galning i timmar utan att fundera ett dugg =)

Exakt!!

Ett par linor vaket och snacket flyter på utan funderingar.
Citera
2013-01-14, 23:16
Medlem
Schnauzers avatar
Om det är nån sorts ångest du har som gör så att du inte kan tjabba kanske betablockerare funkar. Det är ett läkemedel på recept. Jag har dock inga erfarenheter av det.
Citera
2013-01-15, 11:14
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Om det är nån sorts ångest du har som gör så att du inte kan tjabba kanske betablockerare funkar. Det är ett läkemedel på recept. Jag har dock inga erfarenheter av det.

Betablockerare hjälper endast mot fysiska besvär vid nervositet/ångest som hjärtklappningar och skakningar. Är det därproblemen ligger så kan det vara bra, men för ts besvär med rusande tankar skulle jag inte tro att det gör någon skillnad.
Citera
2013-01-15, 13:24
Medlem
bilboos avatar
solklart amfetamin om du måste knarka!
Citera
2013-01-15, 14:06
Medlem
WTtjackiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
Hej! söker en drog som kan hjälpa mig att kunna prata utan att tänka och analysera saker och ting 10 gånger om.

alkohol funkar liksom så att jag tappar en del kontroll och blir dräggig. Det är inte så jag vill bi.

Jag vill bara kunna ta bort den där rösten i bakgrunden som tänker om saker hela tiden och bara säga det jag känner/tänker.
Jag vill kunna säga saker utan att tänka på hur de andra kommer reagera.

Finns det något som kan hjälpa mig med detta?

Kokain/MDMA/Amfetamin, och så vidare. Centralstimulerande droger är precis det du frågar om.
Citera
2013-01-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Vem kallar du mupp pajas, bara för att du är en smutsig tjack snubbe så behöver du inte rätta mig genom att snacka dynga.

Allvarligt, mannen frågar om en drog som ökar hans sociala förutsättningar och du ger honom ett tips som skulle få självaste Schulgin att sitta skräckslagen i fosterställning, fastvuxen mellan paradoxer i universums absolut avlägsnaste hörn. Om du känner en enda människa som kan tala över huvud taget efter att ha rökt salvia ska du fan ha medalj!
Citera
2013-01-15, 23:50
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
Hej! söker en drog som kan hjälpa mig att kunna prata utan att tänka och analysera saker och ting 10 gånger om.

alkohol funkar liksom så att jag tappar en del kontroll och blir dräggig. Det är inte så jag vill bi.

Jag vill bara kunna ta bort den där rösten i bakgrunden som tänker om saker hela tiden och bara säga det jag känner/tänker.
Jag vill kunna säga saker utan att tänka på hur de andra kommer reagera.

Finns det något som kan hjälpa mig med detta?
gå till psykolog och få någon ssri utskriven
Citera
2013-01-16, 00:47
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Testa ta tjack. Det kan hjäpa dig.
Citera
2013-01-20, 21:22
Medlem
Messiahs avatar
Amfetamin eller låg dos benso
Citera