• 1
  • 2
2005-05-02, 17:35
Bannlyst
Kul att se en modpresentation glida iväg hejdlöst åt off topic hållet.
Citera
2005-05-12, 20:18
Medlem
eftersom jag märker att jag gillar att posta i det här forumet kan jag väl också få ge min ståndpunkt

jag är medlem i "Föreningen Vetenskap och Folkbildning"
har utvecklats till en fullfjädrad skeptiker med åren
min hållning är väl den att det finns mycket som verkar konstigt men tittar man närmare på det är det inte så konstigt,
och skulle det vara konstigt, då är det väl den vetenskapliga modellen som behöver utökas, vilket ingalunda har med det övernaturliga att göra
Citera
2005-05-13, 01:28
Medlem
snapcases avatar
Sorry. jag missade att Stormästaren hade en fråga. Mitt "pysslande" bestod av Magick och en del Golden dawn. Även deltagit i mer paganinspirerad jordmagi. Nån riktig effekt? Nej, en del upplevelser som lika gärna kan komma från mitt eget psyke.
Citera
2005-05-13, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
eftersom jag märker att jag gillar att posta i det här forumet kan jag väl också få ge min ståndpunkt

jag är medlem i "Föreningen Vetenskap och Folkbildning"
har utvecklats till en fullfjädrad skeptiker med åren
min hållning är väl den att det finns mycket som verkar konstigt men tittar man närmare på det är det inte så konstigt,
och skulle det vara konstigt, då är det väl den vetenskapliga modellen som behöver utökas, vilket ingalunda har med det övernaturliga att göra

Det är konstigt att du sitter här och läser detta mitt inlägg. Jävligt konstigt. Kan du inte förstå vad jag menar här så har du inget i detta fora att göra. Du är sövd.
Citera
2005-05-13, 09:57
Medlem
...
Citera
2005-05-14, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GodAfton
Det är konstigt att du sitter här och läser detta mitt inlägg. Jävligt konstigt. Kan du inte förstå vad jag menar här så har du inget i detta fora att göra. Du är sövd.

Detta var ett idiotinlägg från mig.
Vad jag på mitt plumpa vis ville belysa var att livet i sig, existensen, är en stor gåta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in