Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-09, 01:26
  #1
Medlem
Cleroxs avatar
Tjenare har ni tittat på razers nya produkt? Alltså Edge, och isåfall vad tycker ni om denna? Är det något ni kommer att skaffa?

Finns alltså två versioner av den, Edge och Edge pro. Edge pro innehåller bland annat snabbare processor och större hårddisk(128/256Gb SSD) än Basversionen(64 Gb SSD)

Finns då olika tillbehör nu också såsom deras egna och unika Gamepad Controller som(enligt mig) är ett måste om man skaffar denna tablet. Utöver det så finns även Dockningstation för inkoppling av Xbox-kontroller eller om man bara skulle vilja se på en film, ladda den, eller liknande. Sen sista tillbehöret dom har just nu är ännu en dockningstation, fast med tangentbord då.

Standard-versionen kommer kosta $999 och Pro-versionen $1299, om ni skulle köpa någon av dessa vilken skulle detta bli och tycker ni den är värd pengarna?
Jag kommer troligtvis köpa Pro-versionen då denna släpps, då jag tycker att fördelarna överväger $300 skillnad.

Här är iallafall en länk till deras egna produktbeskriving av standard-versionen ifall ni känner för att kolla.
http://www.razerzone.com/store/razer-edge
Citera
2013-01-09, 02:14
  #2
Medlem
frågan är bara vad f*n dom kommer kosta i butiken här hemma i Svedala
Citera
2013-01-09, 07:55
  #3
Medlem
Cleroxs avatar
Jodå satt, det lär nog bli en ganska saftig prislapp! Förhoppningsvis inte för dyr
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback