• 3
  • 4
2005-05-02, 13:30
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulan
Vilken tragisk jävla tråd... eller rättare sagt vilka tragiska svar.
Jag tänker direkt på Nina Rochelles låt när jag ser hur "lyckan" (en bra kväll) mäts i centilitrar och andra enheter här, sad but true!

För att inte hamna helt ot så kan jag tala om att mitt firande gick lugnt till, vi grillade och hade det allmänt nice på en altan i goda vänners lag. Innan kvällen var slut så hade vi hunnit se både brasa och fyrverkerier till minstingens stora glädje.
Ta det inte så allvarligt. Den dagen jag har barn kommer jag att fira lika tråkigt ( ) som du gjorde nu och kan du allvarligt säga att det inte gick vildare till innan minstingen kom med i bilden?

Det handlar inte så mycket om att jaga lycka som man kan tro. Snarare är det så att om man bara behöver ta ansvar för sig själv så gör man det som känns rätt för stunden. Inte det som känns rätt imorgon.
Citera
2005-05-02, 13:35
Medlem
Holkens avatar
Om vi inte hade haft drogerna denna sista April, tänk hur jävla kefft det skulle vart då?
Citera
2005-05-02, 13:52
Medlem
tulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Ta det inte så allvarligt. Den dagen jag har barn kommer jag att fira lika tråkigt ( ) som du gjorde nu och kan du allvarligt säga att det inte gick vildare till innan minstingen kom med i bilden?

Det handlar inte så mycket om att jaga lycka som man kan tro. Snarare är det så att om man bara behöver ta ansvar för sig själv så gör man det som känns rätt för stunden. Inte det som känns rätt imorgon.

Ja, jag hade skittråkigt , men det har inget med saken att göra

Jag fattade inte heller först att tråden skulle handla om valborg utifrån vilka droger man hade tagit, såg bara frågeställningen i ämnet. Självklart såg mitt liv annorlunda ut innan barnen kom, men jag har aldrig förstått vitsen med att vingla omkring redlös på stan eller bli för full öht.
Citera
2005-05-02, 14:10
Medlem
TULAN-- du får se droger som hjärngympa nästan som att styrketräna fast för hjärnan
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in