Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-07, 13:26
  #1741
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Samtidigt drogs hon till den feta lilla pundaren för att han var "spännande och levde ett häftigt liv". Det var säkert också det som fick henne att stanna, glamouren utåt. Svårt att idag sympatisera med dessa kvinnliga vrak som romantiserar, lägger upp sig och skaffar avkommer med "bad boys" och senare ska gråta ut och få sympati. Det enda vi egentligen är innan vi dör är våra handlingar, inte våra egna eller andras tankar om oss själva eller våra ideer om livet. Suzanna var en vuxen kvinna som valde att skaffa två barn med en smutsig parasitisk pundare.

Kvinnliga vrak? Du är så patetisk att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Du har ingen aning om hur det är att vara i en sådan relation, förens du själv faktiskt varit där.
Citera
2024-02-07, 13:46
  #1742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Kvinnliga vrak? Du är så patetisk att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Du har ingen aning om hur det är att vara i en sådan relation, förens du själv faktiskt varit där.
Frågan är ju varför jag skulle vilja vara där?
Njaej, det patetiska är nog pundaren, kvinnor som Suzanna, människor likt dig som vurmar för dessa kvinnor och uppmärksamheten det får.

Circulate, no humans involved here.
Citera
2024-02-07, 13:51
  #1743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Samtidigt drogs hon till den feta lilla pundaren för att han var "spännande och levde ett häftigt liv". Det var säkert också det som fick henne att stanna, glamouren utåt. Svårt att idag sympatisera med dessa kvinnliga vrak som romantiserar, lägger upp sig och skaffar avkommer med "bad boys" och senare ska gråta ut och få sympati. Det enda vi egentligen är innan vi dör är våra handlingar, inte våra egna eller andras tankar om oss själva eller våra ideer om livet. Suzanna var en vuxen kvinna som valde att skaffa två barn med en smutsig parasitisk pundare.

Kan ju vara att han ser ut som en jättebebis i nyllet som gjorde att hon fick modersinstinkter
Citera
2024-02-08, 20:50
  #1744
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Läste i tidningen att han är en av dom artisterna som skrev under listan för att kicka ut Israel ur Eurovision men "ångrade" sig . Rädd för att bli bojkottad från nyhetsmorgon? denna människa verkar följa med strömmen utan att ha någon aning om saker.


Faktiskt inte lätt alls i den frikyrkliga miljön han är aktiv i nu. Ingen skräll att han tog bort den där.

Ändå ganska märkligt att han tillåts vara så pro-palestinsk som medlem i Livets Ord. Tror han kommer undan med det mest för att frikyrkan är väldigt svag för sekulära kändisar som blir en del av dem.

Birro brände ut sig där, när han inleder otrohetsaffärer som han inte skämdes över. Tror dock Staksets kristna omvändelse är mer äkta.
Citera
2024-04-15, 22:07
  #1745
Medlem
Sebbe syntes i aktuellt ikväll. Reportage om hans hjälpresor till Ukraina.
Citera
2024-04-22, 23:07
  #1746
Medlem
Congelados avatar
Nu verkar han ta på sig märkeskläder och bling igen och rappar med ortenfolket fast inte om kalleskott och narkotikabrott men "vill leva i kärleksspridda hopp, men det är svårt att preacha bland makarovs och glocks" där i kyrkan.

Lyssna på "sånna som oss" refrängen är en banger iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback