• 1
  • 2
2013-01-07, 20:35
Medlem
forest79s avatar
En mycket bra idé! Det borde vara straffbart att rasblanda.
Citera
2013-01-07, 20:36
Medlem
retstickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordicism
Jo man får akta sig för skinheadsen.

Förstår du själv hur jävla dumt ditt resonemang är?

Nej, det är inte dumt. Kolla på skolvalet så fattar du vilket helvete ungarna lever i. Kolla på SD:s resultat. Vettiga ungar vågar inte rösta vänster eller gå på möten.
Ett exempel : Vi anordnade en vänsterfest med tema invandring. Vi stoppade blad i kidsens skåp. Vi hade köpt in glass och cocktailbär ... INGEN kom. INGEN ...
Först då insåg jag att dom förtrycks av extremhögern.
Citera
2013-01-07, 20:40
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retsticka
Nej, det är inte dumt. Kolla på skolvalet så fattar du vilket helvete ungarna lever i. Kolla på SD:s resultat. Vettinga ungar vågar inte rösta vänster eller gå på möten.
Ett exempel : Vi anordnade en vänsterfest med tema invandring. Vi stoppade blad i kidsens skåp. Vi hade köpt in glass och cocktailbär ... INGEN kom. INGEN ...

Eller så var det helt enkelt så att ert budskap var så lätt att stå emot att inte ens en glassmuta hjälpte för en stunds uppmärksamhet. Det finns med andra ord hopp för Sverige fortfarande.
Citera
2013-01-07, 21:40
Medlem
Mercilesss avatar
Citat:
Nej, det är inte dumt. Kolla på skolvalet så fattar du vilket helvete ungarna lever i. Kolla på SD:s resultat. Vettiga ungar vågar inte rösta vänster eller gå på möten.

Det är ingen idé att svara på den här personens inlägg då han bara är ett troll.
Citera
2013-01-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samhot
Som topic, mena invandrare tar över mer och mer medans vi vita hårt arbetande snart hamnar i minoritet. Är det inte dags för regeringen att utfärda fridlysning av den vita svensken?

Ett alternativ skulle kunna vara att införa en ny grundlag som säger att idka samlag med någon avvikande ras är strikt förbjudet och är dödsstraff för det. Givetvis ska gränserna stängas med omedelbar verkan och alla icke svenskar som inte har någon betydande uppgift får återvända hem eller välja gaskammaren.

Vad tror ni?

Vilket parti driver denna frågan ?
Vilket folkligt stöd har Du för dina förslag ?
Vad gör det om sådana som Du hamnar i minoritet ?
Citera
2013-01-07, 22:35
Medlem
Citat:
95% röstar för invandringen! In your face...

Vilket inte är sant eftersom vi vid val i normalfallet inte röster på enskilda frågor utan på partier som har flera olika åsikter. Vad valet sa är att 94% av de som röstade tyckte att andra partier hade ett bättre helhetserbjudande än Sverigedemokraterna.

Vad dessa 94% tycker om Svensk invandrarpolitik är en helt annan sak. Misstänker med stor säkerhet att mer än 6% tycker att den är helt åt skogen och jag misstänker också att den siffran ökar för varje dag.
Citera
2013-01-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Vilket parti driver denna frågan ?
Vilket folkligt stöd har Du för dina förslag ?
Vad gör det om sådana som Du hamnar i minoritet ?

Inget atm men det skulle behövas!

Jag har garanterat stöd i viss mån men knappast någon majoritet då folket är för dumma för att inse problemet själva.

Vad gör det om vi dödar alla arter förutom människan? Skulle det vara etiskt korrekt? Mångfalden behövs och bör bevaras. Men du kan gärna få förklara varför vi inte ska ha mångfald i världen?
Med din fråga så kan man ju anta att du tycker förintelsen inte var något att bry sig om, för vad spelar det för roll om judarna försvinner?
Citera
2013-01-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samhot
Inget atm men det skulle behövas!

Jag har garanterat stöd i viss mån men knappast någon majoritet då folket är för dumma för att inse problemet själva.

Vad gör det om vi dödar alla arter förutom människan? Skulle det vara etiskt korrekt? Mångfalden behövs och bör bevaras. Men du kan gärna få förklara varför vi inte ska ha mångfald i världen?
Med din fråga så kan man ju anta att du tycker förintelsen inte var något att bry sig om, för vad spelar det för roll om judarna försvinner?

Jag är pacifist och motståndare mot allt våld.

Jag ser individer och inte grupper rasbegreppet är helt egalt.

Mångfald skall finnas om det är majoritetens uppfattning.
Citera
2013-01-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Vi kan väl samtidigt fridlysa de individer som fått allvarliga genetiska sjukdomar till följd av inavel och i lag hindra alla som inte är närmare släkt med varandra än kusiner att få ingå äktenskap. På så sätt låter vi samtidigt den etniskt rena vita svensken fortleva.

Eller så låter vi helt enkelt alla människor välja partners utifrån tycke och smak som skett i alla tider och inte efter någon mobbad blöjnazzes förvirrade drömmar.

Så du menar att svenskar är inavlade? Suck. Ni ger verkligen inte upp på detta? det är pinsamt med tanke på MENA folkens inavel..
Citera
2013-01-07, 23:27
Medlem
Citat:

Registrerad i janurai och redan över 60 inlägg? De flesta verkar dessutom handla om att svenskar är dåliga och ligger mycket nära trollgränsen. Gissar att det är meningslöst att svara på dina inlägg eftersom du förmodligen trollar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in