Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-01-08, 18:12
  #37
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisrandom201
Läste lite. Verkar vara en bra sida.



Ja har försökt allt annat. Och behöver inte prata med någon. Det hjälper inte mig. De förändrar ju inte problemet. Så det är inget alternativ för mig.



Jag är 18 år och har inte gått ut skolan än. Ja har föräldrar. Min vardag? Vet inte kanske skola sen kommer jag hem och sitter vi datorn och sedan kanske lite tv läxa sen sova?. Ja vet varför jag mår dåligt. Forever alone. Nej men de senaste 5-6 åren.
Ja har gillat att leva en gång i tiden. När jag får tag på det. Ibland kanske 10 ggr i månaden sen kanske inte något på 2-3 månader. Men kanske 0-2 gånger per månad.
Vet faktiskt inte vad jag mår bra av. Min medicin gör så jag inte känner så mycket. Jo det finns ju mycket hopp kvar. Skulle ju egentligen vilja leva men vet ju att de inte kommer funkar och att det är bäst ifall jag dör så.
Är du deprimerad? Kanske skall testa att ringa till den där telefonlinjen om självmord som gör reklam här på Flashback? Jo, jag vet hur livsleda känns. Senast för någon timme sedan så ville jag hänga mig.

Lyssna inte på dom som skriver om att du skall överdosera MXE. Dom har ingen koll. Du vill asboslut inte dö i en överdos MXE. Kan bli oerhört plågsamt.
Citera
2013-01-08, 18:26
  #38
Medlem
Du kommer inte vilja dö längre när fentanylet slår på
Citera
2013-01-09, 16:05
  #39
Medlem
Stockmoss avatar
Undrar just hur det går för han? han har varit inloggad idag så han lever då än iallafall.
Citera
2013-01-09, 16:56
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisrandom201
Jo men jag går ju bara neråt så om ett tag så kommer jag må så dåligt. Och då är det ju lika bra att jag redan tagit mitt liv så jag inte behöver uppleva det?

Mycket snack , ingen verkstad? Vad fan väntar du på egentligen? Om du verkligen hade velat ta livet av dig hade du inte suttit här och sökt uppmärksamhet
Citera
2013-01-09, 22:06
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exu
Mycket snack , ingen verkstad? Vad fan väntar du på egentligen? Om du verkligen hade velat ta livet av dig hade du inte suttit här och sökt uppmärksamhet

HAHA va inte taskig nu, tvekar man så är det ju ett sätt att visa att man fortf vill va i liv, och varför inte? Livet kan va underbart

Men har han redan tagit själv mord, eller var de ett troll?
Citera
2013-01-09, 22:17
  #42
Medlem
Snipaas avatar
måste de va av droger du ska dö? finns ju andra sätt...vill inte förespråka eller uppmana..
im just sayin..
Citera
2013-01-11, 14:42
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snipaa
måste de va av droger du ska dö? finns ju andra sätt...vill inte förespråka eller uppmana..
im just sayin..

Det är det skönaste sättet, helt klart skulle jag me köra på drogvarianten.
Citera
2013-01-11, 15:31
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smashing665
Du kommer inte vilja dö längre när fentanylet slår på
så sant men vill man dö så är det bra
Citera
2018-05-06, 18:23
  #45
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.03-inlägg raderade. Istället för att bumpa den här gamla tråden, så hänvisas diskussioner om respektive frågeställningar till följande trådar:

(FB) Självmordstråden (Hur man bäst tar livet av sig med diverse preparat)
(FB) FAQ: bensodiazepiner
(FB) FANCLUB - MXE. (rip)

Om det handlar om icke-medicinska/drogrelaterade spörsmål inom området psykisk (o)hälsa, så kan de här trådarna vara av intresse:

(FB) Behöver någon att prata med (Gäller alla /Mod)
(FB) Lätta på trycket tråden.

/Mod.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback