Det som var mest synd var ju att det var så uppenbart att dom ville ha en såndär brittisk ton i programmet, som Torchwood och Sherlock har. Alltså att ha en seriös story interslicad med lite humor. Och om de haft ett bättre manus och skådespelare som brydde sig om projektet, samt inte göra skämten så onödigt överförklarande och skrikiga, så tror jag det faktiskt hade fungerat mycket bra.
Väldigt synd att det blev så uselt, för jag tycker sverige skulle behöva en serie med denna känsla som motpol till den grå-tråkiga Becklander-trenden som annars finns.
Jag älskade momentet då nörden stod på nån jävla grind och polisen förklarade för sin tjejkompis att han var lite bakom, han såg verkligen sne ut haha!
Så jävla kul när nörden (namn?) ska frågar Nadja: "Nåt att drick?" och hon vill ha kaffe, vilket de inte har. Det visar sig att det enda som finns är en öppnad Jolt-Cola. Riktigt osäker grabb det där
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!