Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-06, 18:29
  #13
Medlem
Frank.Costanzas avatar
Bump!

Tja Fläskbak!

Jag har suttit och lirat det här i ett par dagar nu. Grym nostalgi och jag älskar den nya looken med High resolution pack också. En sak jag inte fattat dock är om den fulla versionen finns att tanka ner??

Jag hittar det nämligen inte någonstans och grejen är ju att man gärna vill lira med de 4 vapen som fattas ur arsenalen i share ware-versionen. Någon som vet? Det skulle vara sjukt uppskattat

Tack på förhand // En gedigen Duke-nörd.
__________________
Senast redigerad av Frank.Costanza 2011-02-06 kl. 18:31.
Citera
2011-02-07, 16:35
  #14
Medlem
Doomarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Costanza
Bump!

Tja Fläskbak!

Jag har suttit och lirat det här i ett par dagar nu. Grym nostalgi och jag älskar den nya looken med High resolution pack också. En sak jag inte fattat dock är om den fulla versionen finns att tanka ner??

Jag hittar det nämligen inte någonstans och grejen är ju att man gärna vill lira med de 4 vapen som fattas ur arsenalen i share ware-versionen. Någon som vet? Det skulle vara sjukt uppskattat

Tack på förhand // En gedigen Duke-nörd.
Snygg bump. Hade du gått till TPB och sökt på "duke nukem 3d high resolution" hade du hittat fullversionen direkt.

Mycket nöje!
Citera
2011-02-07, 16:55
  #15
Medlem
Frank.Costanzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomarn
Snygg bump. Hade du gått till TPB och sökt på "duke nukem 3d high resolution" hade du hittat fullversionen direkt.

Mycket nöje!

Skäms lite faktiskt då jag nästan direkt efter den här bumpen hittade, precis som du skrev, hela spelet på TPB. Men men, så kan det gå.

Heil to the king!
Citera
2011-06-15, 18:43
  #16
Medlem
Fossilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Costanza
Skäms lite faktiskt då jag nästan direkt efter den här bumpen hittade, precis som du skrev, hela spelet på TPB. Men men, så kan det gå.

Heil to the king!

"Heil"? Hahaha. Som i Sieg heil då eller? ^^. Tror bestämt att du menar "hail"!
Citera
2011-06-16, 17:32
  #17
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack Bolan
Prova 6-8 år så hamnar du närmre sanningen... Som det är nu så skulle jag bli uppriktigt förvånad om DNF någonsin släpps.
Kul att läsa det här 6 år senare när det faktist har släppts aja 14 år är lätt ett rekord
Citera
2015-05-10, 13:23
  #18
Medlem
robomans avatar
"After a few days of R&R I'll be ready for more action!"

Klarade precis fjärde kampanjen efter en intensiv kamp mot Alien Queen.
Fy vad fint.
Jag fick Duke 3D av en bekant till familjen 1997, när jag var åtta, och det var det spel jag spelade överlägset mest genom min barndom. Körde odödlig och med alla vapen då. Som vuxen har jag nu i veckorna tagit revansch på spelet och kört utan några fusk. Roligt, tidsödand, pulshöjande och nostalgiskt.

I Megaton Edition, som jag skaffade, finns 3 ytterligare kampanjer. Tror att de är gjorda av fans och sedermera lite halvofficiella eftersom de var poppis.

- Duke It Out in D.C.
- Duke: Nuclear Winter
- Duke Caribbean: Life's a Beach

Någon Duke 3D-älskare som kört de tre? Bör jag kasta mig över dem?
Citera
2015-05-15, 12:43
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
"After a few days of R&R I'll be ready for more action!"

Klarade precis fjärde kampanjen efter en intensiv kamp mot Alien Queen.
Fy vad fint.
Jag fick Duke 3D av en bekant till familjen 1997, när jag var åtta, och det var det spel jag spelade överlägset mest genom min barndom. Körde odödlig och med alla vapen då. Som vuxen har jag nu i veckorna tagit revansch på spelet och kört utan några fusk. Roligt, tidsödand, pulshöjande och nostalgiskt.

I Megaton Edition, som jag skaffade, finns 3 ytterligare kampanjer. Tror att de är gjorda av fans och sedermera lite halvofficiella eftersom de var poppis.

- Duke It Out in D.C.
- Duke: Nuclear Winter
- Duke Caribbean: Life's a Beach

Någon Duke 3D-älskare som kört de tre? Bör jag kasta mig över dem?

Vi verkar ha lite av samma uppväxt! Jag fick Duke Nukem 3D action i födelsedagspresent 1997 då jag fyllde 12 år. Jag lade ned massvis av timmar på detta spel med fuskkoder etc! Riktigt grymt spel! Det var Duke Nukem 3D som man lade ned mest tid på under 90-talet om man ser till FPS -spel. När det kommer till strategispel är det utan tvekan Command and Conquer Red Alert och Starcraft som man lade ned mest tid på...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback