Läs på överbefolkningsproblemet så förstår du att det inte hjälper att tycka synd om alla människor som förökar sig som kaniner. Jag bryr mig inte ett jävla skit om någon annan än familj och vänner + alla djur.
Hitler gjorde världen en tjänst eftersom han gjorde världen mindre överbefolkad.
Varför ska man bry sig om människor när det är "vi" som är problemet? Människor är inget annat än ett virus som har infekterat denna planet.
Finns det någon anledning till att bry sig om andra människor så snälla tala om varför.
Senast redigerad av trancedanne 2013-01-02 kl. 19:29.
Nackdelen i ditt fall är att känslor kommer som en reflex så det krävs en del om du ska lyckas stänga av. Rent praktiskt skulle jag kunna tänka mig att gore-klipp är en bra start, framför allt om barn eller djur är inblandade. Litteratur om nihilism kan också underlätta att komma in i rätt mentalitet. Sen är det bara att öva på att inte låta dina känslor spela någon roll i de beslut du tar till den grad att du inte längre aktivt behöver tänka på att undantränga dem.
Annars är det väl tungt missbruk som kan leda till en egoistisk livsstil, men det var ju inget alternativ i det här fallet.
Kan inte lämna några garantier för att det kommer att funka. Oftast är man en känslokall jävel till att börja med eller också inte.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!