Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-28, 15:36
  #1
Avstängd
njurpajs avatar
Saxat från senaste nöjesguiden:



Interjuvaren: Det måste kännas stort att ha en egen tråd på Flashback. Där kan man bland annat läsa att du nyligen jobbat med att gräva ner bredbandskablar i Gävleområdet. Jag visste inte att du var en sån fena på data!.

Håkan: Flashback, vad är det för något? Men jo, det var nära på i alla fall. Jag fick ett erbjudande om det i somras, men det rann ut i sanden. Jag och Mats började jobba istället. Men det hade varit skoj. Jag känner han som har firman. Och så hade jag fått köra grävmaskin. Vilken grej!



Vad säger ni, vad är mest upprörande, att Nöjesguiden hårdbevakar Flashback, eller att killarna i Nordman inte gör det?
Citera
2005-04-28, 21:09
  #2
Medlem
Svalbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Vad säger ni, vad är mest upprörande, att Nöjesguiden hårdbevakar Flashback, eller att killarna i Nordman inte gör det?

Jag blir inte upprörd alls, faktiskt. Att en blaska som försöker veta vad som
är på G letar just här är lite kul. Att en pop-folkmusiker från landsorten inte
känner till FB... varken förvånar eller upprör Ooo - han kommer säkert om
nån tipsar om drogforumet.
Citera
2005-04-28, 22:40
  #3
Avstängd
njurpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svalbard
Jag blir inte upprörd alls, faktiskt. Att en blaska som försöker veta vad som
är på G letar just här är lite kul. Att en pop-folkmusiker från landsorten inte
känner till FB... varken förvånar eller upprör Ooo - han kommer säkert om
nån tipsar om drogforumet.

Min tråd måste nästan vara rekord på toppintressant rubrik vs. ointressant text. 255 läsningar, 1 svar...

Man antog ju lixom att en kille nogorlunda svängd i drogkretsar (vilken han Håkan Hermelin verkar vara) iaf hade hört om FB. Men tji fick man
Citera
2005-04-28, 22:58
  #4
Medlem
Håkan H passar perfekt i drogforumet

Alla "journalister" verkar smygtitta här efter nya saker- skulle jag också göra om jag var journalist ser nästan varje dag något som skulle passa som förstasida "nyhet"- dum är inte dumma i huvudet dem små liven!
Citera
2005-04-28, 23:05
  #5
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj

Vad säger ni, vad är mest upprörande, att Nöjesguiden hårdbevakar Flashback, eller att killarna i Nordman inte gör det?

Det mest upprörande är att flashbacks användare bryr sig om Pellejoxare som killarna i Nordman.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback