Citat:
Ursprungligen postat av JoanJen
Om Moderatorerna gör något med din tråd så skulle det vara först och främst för att du håller på att sabotera din egen tråd genom upprepade meddelande till moderatorerna och att du utmanar dom att flytta din tråd.
Halva TS inlägget är bara spekulation om vad moderatorena kan eller kommer att göra.
Ja, det har sitt syfte. Tror du DN också skriver om drastiskt minskade upplagor?
F ö så har jag inte uppmanat dem att flytta... Snarare tvärtom. Se det som att jag vill ankra fast tråden istället. Men moddarna gör ju som de vill, gillar de inte tråden så finns det alltid regler ungefär som polisen så att de kan göra det de verkligen vill. Men genom uppmärksamhet, blir det svårare.
För det är ju egentligen diskussion FB finns till för, inte för att lägga saker och dö i fack. Men det är så man hanterar svåra saker i samhället, och det gäller nog FB också...
Jag ville bara i förväg visa hur man gör....med avvikande åsikter man inte gillar i samhället, och på FB tror jag. Och jag vill inte det sk hända en sån här viktig sak.
Nu var det inte jag som gick off topic - om det räknas som det vilket är diskutabelt verkligen.