Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-30, 06:43
  #13
Medlem
Svantesson666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Svante har rätt och du fel. Nya spel har en uppdatering i sig som är nyare än ditt Flash, och då tar uppdateringen över och uppdaterar över ditt Flash och sen är det borta. Usbminnet hade du väl activate iso på eller? Det hjälper inte eftersom ditt flash inte finns längre. Du måste flasha om eller spela original.
Ev. korrekt men inte säkert. Det kan vara så att dashboard uppdateringen bara gjort att AP2.5 tabellen har uppdaterats. Men eftersom jag inte orka skriva ut alla möjligheter eftersom grabben inte direkt sugit åt sig det jag skrivet tidigare så gjorde jag det lätt för mig och skrev bara att det hade med uppdateringen av dashboarden att göra. Vilket är 100 % korrekt oavsett vad den gjorde med boxen i övrigt.
Citera
2012-12-31, 08:52
  #14
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantesson666
Ev. korrekt men inte säkert. Det kan vara så att dashboard uppdateringen bara gjort att AP2.5 tabellen har uppdaterats. Men eftersom jag inte orka skriva ut alla möjligheter eftersom grabben inte direkt sugit åt sig det jag skrivet tidigare så gjorde jag det lätt för mig och skrev bara att det hade med uppdateringen av dashboarden att göra. Vilket är 100 % korrekt oavsett vad den gjorde med boxen i övrigt.
Aha.. Fördärvligt att de kommit på så många olika sätt att försöka blocka pitatspelare... Trodde det var antingen eller gällande flashet.

Förövrigt fick jag fart på ftp mellan pc och xboxen. Dock gick det så långsamt så det förblir överföringar med den externa hdd i framtiden också. Är det något man kan uppdatera eller ordna medan man har den inkopplad? Har fsd eller dashlaunch ( ) 2.2.
__________________
Senast redigerad av utan.att.stanna 2012-12-31 kl. 08:55.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback