Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-03, 06:30
  #157
Medlem
nero1s avatar
Annie Lööf må ha sjuka ideer, men hon är trots allt mer lik en tandlös chihuahua än en hungrig schäfer. Ofarlig och snart ett minne blott. Tror Mona Sahlin har större inflytande inom samhällsdebatten än vad Lööf har, trots att häxan varit utanför spelplanen ett bra tag.

Åsa Linderborg är väl häxan inom medierna som betyder mest. Men ju mer hon yttrar sig, ju större pajasstatus får hon.

Feminismen och kommunismen är död! Sieg Heil!
Citera
2013-01-03, 06:36
  #158
Medlem
1 Maria Sveland, hatare
2 Eva Lundgren, professorn från helvetet
3 Katarina Wennstam, våldtäkt 24/7
4 Unni Drougge, hatare
5 Hanna Hellquist, P3, drev sin pappa till självmord
6 Sanne Lundell, hatare
7 Margareta Winbergh, fd minister
8 Linda Skugge, hatare
9 Ellen Lindhagen, producent av SCUM-manifestet på Turteatern
10 Katrin Zytomierska, hatare
11 Natalia Kazmierska, hatare
12 Isobel Hadley-Kamptz, hatare, vill döda alla Sveriges journalister
13 Anna Ardin, Assangeanmälaren med 7-punkters hämndprogram
14 Ireen von Wachenfeldt, 'Män är djur'
15 Angela Beausang, ordförande ROKS
16 Malin Olsson, vice ordförande ROKS
17 Mian Lodalen, hatare
18 Monica Gunne, extremt ensidig skribent
19 Karin Magnusson, extremt ensidig skribent
20 Kerstin Weigl, extremt ensidig skribent
21 Maria Larsson, usel barnminister
22 Marianne Ny, åklagare och manshatare
23 Ulrika Rogland, åklagare och manshatare
24 Maria Palmaeus, polischef Gävle med fd knarklangande pojkvän
25 Maria Pärssinen, polis i Gävle som lär barn om sexuella övergrepp
26 Beatrice Ask, inkompetent manshatare, anställer helst homosexuella män
27 Irmeli Krans, dieselflata och heterohatare
28 Agneta Classon Norell, domare och fp-feminist, nära Bjelle och Leijonhufvud
29 Sofia Thermaenius
30 My Vingren, extremt manshatande debattör
31 Emerentia Leifsdotter Lund
32 Lisa Magnusson
33 Johanna Koljonen
34 Sofia Mirjamsdotter
35 Cissi Wallin
36 Elin Grelsson, journalist som skriver om sina psykiska problem
37 Katrine Kielos, extrem manshatare
38 Åsa Linderborg, extrem manshatare, skatteplanerare, fantiserar om att döda sin son
39 Johanna Langhorst
40 Katerina Janouch
41 Annika Beijbom
42 Alexandra Pascalidou
43 Malin Stenman
44 Anna Odell
45 Sofia Thermaenius
46 Sonja Schwartzenberger
47 Gitta Holmberg
48 Tove Lundin
49 Anna Lytsy
50 Hanna Fridén
51 Stina Oscarson
52 Sarah Britz
53 Nanna Johansson
54 Maria Robsahm Carlshamre
55 Helena, Skelettkvinna
56 Monika Dahlström Lannes
57 Eva-Britt Dahlström
58 Annika Sundbaum Melin
59 Barbro Sjöquist
60 Mona Sahlin
61 Carina Ohlsson
62 Emma Knyckare
63 Jeanette Javell, mördare, Sandviken
64 Britt-Mari Melén, mördare, Filipstad
65 Niina Äikiä, mördare, Bobbys mamma
66 Cecilia Malmström
67 Birgitta Ohlsson
68 Anna Hedh
69 Marita Ulvskog
70 Eva-Britt Svensson
71 Helle Klein
72 Kristina Steijner
73 Barbara Lerner Spectre
74 Lena Posner-Körösi
75 Carin Göthblad
76 Ksenia Kotsneva-Gröndahl, dubbelmördare
77 Levona Svensson, dubbelmördare
78 Britta Bjelle
79 Gun Heimer
80 Lotti Helström
81 Anna-Klara Bratt
82 Michelle Gustafsson, vampyrkvinnan, mördare
83 Maud Eduards
84 fil. dr Carin Holmberg
85 Tina Eriksson-Fredriksson
86 Tiina Rosengren
87 Gabriella Rastad
88 Siw Persson
89 Carina Sällberg
90 Agneta Bravelius
91 Linna Johansson
92 Jenny Westerstrand
93 Anne-Marie Kalliokoski
94 Ingela Svensson
95 Mia Mark
96 Madeleine Leijonhufvud
97 Eva Kornhall
98 Lena Feuk
99 Anna Edelhjelm
100 Elisabeth Fritz
101. Hanna Ljungberg - Fotbolls spelare
102-2384953 - Alla andra kvinnliga svenska idrottare, sport är för män, hushållssysslor är för damerna.
__________________
Senast redigerad av pewpew 2018-03-29 kl. 11:01.
Citera
2013-01-03, 06:36
  #159
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Annie Lööf må ha sjuka ideer, men hon är trots allt mer lik en tandlös chihuahua än en hungrig schäfer. Ofarlig och snart ett minne blott. Tror Mona Sahlin har större inflytande inom samhällsdebatten än vad Lööf har, trots att häxan varit utanför spelplanen ett bra tag.

Åsa Linderborg är väl häxan inom medierna som betyder mest. Men ju mer hon yttrar sig, ju större pajasstatus får hon.

Feminismen och kommunismen är död! Sieg Heil!

Nja, med tanke på hur rik Centerpartiet är, så handlar det väl inte enbart (eller ens i första hand) om Annie Lööf fortsätter som partiledare eller om C tar sig in i riksdagen? Även om C faller ut ur riksdagen och partiet slaktas, så kommer väl partiets förmögenhet kunna finansiera flera årtionden av politisk propaganda för de inom Timbro som stödjer Annie Lööf och hennes falangs nyliberala agenda med helt fri invandring och totalt slopande av välfärdsstaten? Sahlin är inte längre en central gestalt inom svensk politik och har inte heller någon budget för att finansiera andras politiska verksamhet.

I övrigt: Jag håller med tidigare postare om att Ulrika Rogland bör finnas med på listan, som ytterligare en av dessa personer med stor makt över enskilda människors liv som hon kan utsätta för sin personliga agenda p.g.a. frånvaron av rättsstatsordning i Sverige.
__________________
Senast redigerad av Europe 2013-01-03 kl. 06:39.
Citera
2013-01-03, 07:04
  #160
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unsub
Fy fan vilken äcklig tråd...En massa beta-män som känner sig KRÄNKTA över att det finns kvinnor med mer makt och intelligens än dem. Att det finns framgångsrika kvinnor är tydligen samhällsfarligt nu, snacka om att kasta sten på glashus. Ena sekunden snackar man om den kvinnoförnedrande kulturen hos de "svenskfientliga" invandrarna som försöker att störta den goda svenska kulturen och den andra sekunden hänger man ut svenska kvinnor med makt och stämplar dem som farliga....

Fattar ni vad det är för kraft ni skapar nu? Vem av er tar ansvar när idioter bland er börjar hota och förfölja dessa kvinnor? Det enda brott dessa kvinnor har begått är alltså att födas som kvinnor och dessutom ha mage att försöka hävda sig.

Jag spyr på er som fyller på denna lista och att den just nu ligger på heta ämnen.

Välkommen till det nya bakåt strävande Sverige, där alla utom vita män ska förföljas och hotas till tystnad.

Om du råkar vara Maria Sveland (med tanke på att dina psykotiska inlägg påminner om de psykotiska inlägg av henne som jag har läst i pressen), så var det TS som lade dig på första plats och om du skulle klara av att faktiskt ta in inläggen i tråden, så har flera kritiserat åsikten att de psykotiska vrak som ofta får utgjuta sig på kultursidorna skulle verkligen vara "farliga", eftersom dessa personer knappast har någon reell betydelse för samhället och de flesta individers liv och hälsa.

Sedan kan du så klart få fortsätta att hävda att om män som jag, som t.ex. ogillar personer som missbrukar en maktposition som de i ett sunt och normalt samhälle inte skulle ha till att börja med, är "massa beta-män som känner sig KRÄNKTA över att det finns kvinnor med mer makt och intelligens än dem", trots att det rent statistiskt bör finnas ytterst få kvinnor i Sverige som har högre intelligensnivå än jag (så då antar jag att du menar att jag aldrig får kritisera en kvinna som har mer makt än jag?). Eller fortsätta att hävda att jag skulle generellt ha problem med kvinnor med makt bara för att jag avskyr maktmissbrukare som Marianne Ny, samtidigt som jag inte avskyr t.ex. Angela Merkel (som idag är Europas mäktigaste politiker), trots att det torde vara uppenbart att Ny har ytterst lite makt i förhållande till Merkel och därmed kan inte mängden makt vara förklaringen. Samma brist på förstånd som får dig att skriva dina dumheter är väl också anledningen till att du inte ser den ofrivilliga komiken i dem?
Citera
2013-01-03, 07:19
  #161
Medlem
Lisa Magnusson
Citera
2013-01-03, 08:08
  #162
Medlem
undrande1s avatar
Liza. Marklund ljög ju ihop hårdare lagar mot män i vårdnadstvist med sina ljugböcker. Asyl och gömda.
Hon är den värsta hysterikan av alla.
Citera
2013-01-03, 08:14
  #163
Medlem
mephedrons avatar
Jag ska såklart vara med på listan.
Citera
2013-01-03, 08:28
  #164
Medlem
Listan var alltså klar redan på sidan 6. Alla som har nominerat folk efter det borde hamna på en egen lista. Jag avstår ifrån att döpa den eftersom jag inte vill vara så elak.
Citera
2013-01-03, 08:39
  #165
Medlem
fostroms avatar
Margret Atladottir,
Natashja Blomberg
Citera
2013-01-03, 08:47
  #166
Medlem
Mikeyjamess avatar
1. Annie Lööf - med tanke på fri invandring, slopad skolplikt och månggiftesförslagen C ger.
Citera
2013-01-03, 09:36
  #167
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kacke
Tycker alla här borde nominera sina egna mammor. De har ju inte lyckats med någon av er.

Dina två pappor har inte lyckats med dig heller
Citera
2013-01-03, 09:45
  #168
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
xxxxx xxxxx (personuppgifter)



förbannat snygg tjej men tyvärr blåser hon killar så det står härliga till. Men hon har fan lite till liv alltså. Vi snackade i typ ett halvår på msn, träffades några gånger, jag tänkte typ "wow nice med ung tjej" och sen när det kändes som om det va på g lite sex så fråga hon typ om hon kunde låna en hundring. Visst tänker jag, inga pengar alls egentligen men av principsak vill jag ha tbx dem nästa studiebidrag.

Hörde inget ifrån henne o när studiebidraget kommit hörde iställte jag av mig, då påstod hon att hon fått det indraget o inte kunde betala.. Sedan blocka hon mig på msn.

Bara för o jävlas skrev jag till hennes jävla wt-morsa exakt vad som har hänt, hon gjorde som wts alltid göra o skydda sin äckliga wtdotter.

Så, om hon fortfarande håller på med sån skit, ett varningens finger lyfts!

Ett bra och informativt inlägg. Självklart rör det sig om unga, osäkra, bittra män(?) som skriver av sig här i tråden, de misslyckade män utan social ställning, de allmänt misslyckade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback