• 1
  • 2
2012-12-26, 22:57
Medlem
utbildning? jobb?
Citera
2012-12-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synkroniserad
utbildning? jobb?

ingen utbildning eller jobb
Citera
2012-12-26, 23:07
Medlem
ok, att du lätt blir uttråkad kan ha med en konstant inre rastlöshet att göra. ADD/ADHD är möjligt... men jag tror personligen att du måste komma mer i ro med dig själv. lära dig acceptera dig själv.

du säger själv att du lätt får utbrott och sedan ber om ursäkt för att du har sårat vilket bara det måste få dig att känna dig ännu mer olycklig efteråt.

upplever du att mår bättre eller sämre ju äldre du har blivit?

får du någon medicin?
Citera
2012-12-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synkroniserad
ok, att du lätt blir uttråkad kan ha med en konstant inre rastlöshet att göra. ADD/ADHD är möjligt... men jag tror personligen att du måste komma mer i ro med dig själv. lära dig acceptera dig själv.

du säger själv att du lätt får utbrott och sedan ber om ursäkt för att du har sårat vilket bara det måste få dig att känna dig ännu mer olycklig efteråt.

upplever du att mår bättre eller sämre ju äldre du har blivit?

får du någon medicin?

sämre juh äldre jag blir.

äter lugnande och antidepressiva
Citera
2012-12-27, 03:31
Medlem
1c9r5s avatar
Har du läst något om asperger? Jag ger absolut INGA diagnoser eller något, ALLS. Men har du läst om det? Känns det som något som stämmer in?

Hur kommer det sig att du aldrig haft något jobb? Varför har det inte fungerat? Har du gått i skolan 1- studenten?
Citera
2012-12-27, 22:35
Medlem
adhd brukar bli bättre med åren i takt med att personen lär sig leva med det. hur som helst, dom är lite snåla med adhd-utredningar har jag hört men stå på dig. be om att få prova lite andra mediciner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in