Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-11-23, 21:06
  #1
Medlem
CUBErts avatar
min morsa har lovat att betala mitt kör kort om jag får bra ressultat på dom nattionella proven å vem vill inte ha gratis körkort så jag skulle bli glad om nån kunde säja hur dom ser ut i år
Citera
2002-11-26, 14:07
  #2
Medlem
dem kommer i A4 format.

Ser ungefär ut som förra året, det är bara annorlunda frågor.
Citera
2002-11-26, 17:09
  #3
Medlem
CUBErts avatar
nehe fan du underlättade....
Citera
2002-11-27, 17:53
  #4
Medlem
inte ens lärarna får se dom!
ta och plugga lite så går det nog bra brukar väl inte vara överdirvet svåra om du går på grundskolan
Citera
2002-11-27, 21:28
  #5
Medlem
för 2000:- kan jag skicka dig dom du behöver.. skicka ett pm
obs.. bet först.
Citera
2002-11-27, 23:35
  #6
Avstängd
shakademuss avatar
Om ni får skriva nationella prov i aulan e de jävla lätt o fuska..oftast sägs det vad som kan dyka på proven sen e det lätt o kolla på andras.
Citera
2002-11-28, 08:22
  #7
Medlem
CUBErts avatar
vi har ingen jävla aula jag går på en jävla fattig bonn skola :evil:
men men jag ska nog klara av det då :roll:
Citera
2002-11-28, 11:55
  #8
Medlem
assmans avatar
kanske försent nu, men om du vet att du ska göra ett nationellt prov en eftermiddag, försök komma i kontakt med någon som ska göra det på förmiddagen. funkar bäst på nationella prov i matte o kemi, tex svenska kan bli lite jobbigt, då det troligttvis inte är så mycket tid att spela på mellan den förstes provslut och när ditt börjar. bara en tanke.
Citera
2002-12-04, 17:39
  #9
Medlem
Oftast brukar de vara förbannat lätta, "överheten" vill ju inte visa upp för omvärlden att deras barn är dåliga i skolan :roll:
för det skulle ju inte se bra ut, usch vad pinsamt ops:

Gå och lägg tidigt dagen innan, käka en stadig frukost även om du inte brukar göra det, rök lite gräs och gå på provet och DOMINERA.

Lovar att det fungerar, ärligt talat med lite sunt förnuft kommer du hur långt som helst. Stressa inte upp dig bara för att det inte är ngt du inte klarar för tillfället.

Fälj mina råd (skippa gräset om du inte är van), så kommer du om inget annat att klara dig galant.
Citera
2002-12-04, 17:40
  #10
Medlem
Re: nationella prov

Citat:
Ursprungligen postat av CUBErt
min morsa har lovat att betala mitt kör kort om jag får bra ressultat på dom nattionella proven å vem vill inte ha gratis körkort

Gör som jag:
Morsan blev ihop med en kille som var trafik-skolelärare så jag fick mitt kort gratis, inklusive alla lektioner tung MC oxå :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback