Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-09, 11:58
  #289
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ja just ja. Nu när du säger det. Jag var blind, nu kan jag se det så klart. Tack . .tack

Det var så lite, ju fler som förstår vad dessa grupper står för desto bättre. Då förstår man samtidigt varför världen ser ut som den gör. Vi styrs i mångt och mycket av rent kriminella personer.
Citera
2014-05-10, 14:44
  #290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Det var så lite, ju fler som förstår vad dessa grupper står för desto bättre. Då förstår man samtidigt varför världen ser ut som den gör. Vi styrs i mångt och mycket av rent kriminella personer.

Visst. Det är alltid någon ospecifierad person vars fel det är. Ingen kan ställas till svars, någonsin. Det ska inte gå. Jag ser igenom din taktik totalt.

"Juden" säger såna som du... ok. Men ingen speciell jude eller judar. Någon ospecifierad bara. Tanken är att slåss mot väderkvarnar. Det skulle inte förvåna mig om du sitter regeringskansliet.
Citera
2014-05-10, 14:49
  #291
Avstängd
URBANARTS89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Visst. Det är alltid någon ospecifierad person vars fel det är. Ingen kan ställas till svars, någonsin. Det ska inte gå. Jag ser igenom din taktik totalt.

"Juden" säger såna som du... ok. Men ingen speciell jude eller judar. Någon ospecifierad bara. Tanken är att slåss mot väderkvarnar. Det skulle inte förvåna mig om du sitter regeringskansliet.

retepm. syftar ju, med "kriminella personer", på de som styr landet. Reinfeldt, Ullenhag och andra i toppskiktet.
Citera
2014-05-10, 17:08
  #292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
retepm. syftar ju, med "kriminella personer", på de som styr landet. Reinfeldt, Ullenhag och andra i toppskiktet.

Det är det han inte gör.
Citera
2014-05-10, 22:20
  #293
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Det var så lite, ju fler som förstår vad dessa grupper står för desto bättre. Då förstår man samtidigt varför världen ser ut som den gör. Vi styrs i mångt och mycket av rent kriminella personer.
Jag försöker se det där mötet framför mig. När The United Judars sitter på årsmötet runt det enorma runda bordet.
"Ok gubbar - vi ska satsa på tiggeri. Det gör oss judar nämligen mer "osynliga"!!!
Dessutom så gillar vi ju tiggare eftersom de är smutsiga som vi också är.
Alla: "JAAAA" - vilken kanonidé. Det kör vi på.
Citera
2015-09-06, 11:34
  #294
Medlem
Fittsparks avatar
Var tvungen att googla paralitick efter att nyss fått en lapp i nian av mamma Taikon. Detta resultat dök upp först.
Är det en vanlig defekt bland zigenare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback