Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-24, 12:58
  #1
Medlem
Tja,

jag har funderingar på att åka till Kuba. Har hört att det ska vara lätt raggat där och att man inte ens behöver betala tjejen utan att det funkar som ett vanligt förhållande till den dag manåker hem.

Är det någon som vart där nyligen och vet mer om detta?

MVH K.
Citera
2012-12-24, 13:32
  #2
Medlem
Är som vilket land som helst i fattigdom. Dom jagar turister. E väl som thailändska kvinnor i thailand bara att kubanas e läääätt sexigare o har sjuuukt sexiga kroppar. Inga outvecklade flickkroppar som thaibrudar.
Citat:
Ursprungligen postat av Maskros80
Tja,

jag har funderingar på att åka till Kuba. Har hört att det ska vara lätt raggat där och att man inte ens behöver betala tjejen utan att det funkar som ett vanligt förhållande till den dag manåker hem.

Är det någon som vart där nyligen och vet mer om detta?

MVH K.
Citera
2014-04-05, 19:59
  #3
Medlem
Afrolovers avatar
Håller med föregående talare.

Hola.

Hola!

Solo?

Si.

Sedan rullar det igång om du vill. Inte gratis men inte dyrt heller. En gentleman förväntas betala sin dams kostnader.
Citera
2014-04-05, 20:56
  #4
Medlem
SirSaWas avatar
Kubanskor är vackra och du kan hyra de för längre dagar, som sällskap också, om man så vill.
Citera
2015-12-15, 14:07
  #5
Medlem
Kapar denna tråd åker till Kuba vår 2016 och har samma fråga: kvinnor. (mums)

Läser från ovanstående och har hört från bekanta att det ska vara lätt t.o.m. mycket unga sjukt läckra damer.

Min fråga gäller $$$$ vad ska man räkna med för summor för en sjukt läcker dam, var konkret.

Funderade på Thailand men vill gå salsakurs intensivt och 'koppla av' på kvällarna.

Dom här sjukt läckra damerna finns dom att träffa ute på stan?

Boende: det pratas om Paladares och jag undrar. Om man ska ta in en massa damer vill man gärna låsa pengarna och passet. Hur gör man med det? Känns sådär att ge det till ägaren (ja, jag vet, han kan ha extra nyckel till eventuell safe box...)

PS: en som var där berättade att det bjöds en sjukt snygg liten dam från pakethållaren på en cykel.
__________________
Senast redigerad av leck.mich.am.arsch 2015-12-15 kl. 14:09.
Citera
2015-12-15, 18:43
  #6
Medlem
Weissmullers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Kapar denna tråd åker till Kuba vår 2016 och har samma fråga: kvinnor. (mums)

Läser från ovanstående och har hört från bekanta att det ska vara lätt t.o.m. mycket unga sjukt läckra damer.

Min fråga gäller $$$$ vad ska man räkna med för summor för en sjukt läcker dam, var konkret.

Funderade på Thailand men vill gå salsakurs intensivt och 'koppla av' på kvällarna.

Dom här sjukt läckra damerna finns dom att träffa ute på stan?

Boende: det pratas om Paladares och jag undrar. Om man ska ta in en massa damer vill man gärna låsa pengarna och passet. Hur gör man med det? Känns sådär att ge det till ägaren (ja, jag vet, han kan ha extra nyckel till eventuell safe box...)

PS: en som var där berättade att det bjöds en sjukt snygg liten dam från pakethållaren på en cykel.

Tycker man det är kul för att betala för sex finns det väl bättre och billigare ställen än Kuba? Panama, Honduras, El Salvador, Colombia. Minst lika snygga kvinnor och säkrare dessutom. Speciellt Colombia och Panama.
Citera
2016-03-13, 00:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weissmuller
Tycker man det är kul för att betala för sex finns det väl bättre och billigare ställen än Kuba? Panama, Honduras, El Salvador, Colombia. Minst lika snygga kvinnor och säkrare dessutom. Speciellt Colombia och Panama.


Kuba är det säkraste landet i hela mellanamerika, sydamerika och karibien.
Honduras är farligaste landet i hela världen....
Citera
2016-03-18, 17:01
  #8
Medlem
Weissmullers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ROX9
Kuba är det säkraste landet i hela mellanamerika, sydamerika och karibien.
Honduras är farligaste landet i hela världen....

Inte om de prostituerade är lierade med korrupta poliser, vilket är tämligen vanligt. Panama är helt okey, liksom Colombia.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2040425

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback