Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-23, 07:55
  #1
Medlem
Huset där jag bodde hade inget vatten under fem dagar, detta var när jag bodde utomlands.
Jag gick i snitt strax över en mil om dagen, ofta mer än så. Det var 35+ grader eller mer just under den tiden. Jag runkade säkert 3-5 gånger om dagen. Jag hade inga rena kläder, allt inklusive underkläder låg i tvättkorgen, plus att jag spelat fotboll några gånger under dessa dagar. Detta försökte jag dölja med en mängd parfym, mer för varje dag, men det gjorde bara saken äckligare har jag kommit på i efterhand, haha!

Stanken som jag hade innan jag äntligen fick vattnet tillbaka och kunde ta mitt livs skönaste dusch var så jävla äcklig så att jag spyr nästan bara jag tänker på det....

Dela med er av era stinkhistorier!
Citera
2012-12-23, 08:10
  #2
Medlem
Hamnkakas avatar
Haha, fin historia!

Jag hatar doften i kylskåpet på morgonen. Det är just på morgonen, annars brukar det alltid dofta färska råvaror. Men det kan bero på att mitt luktsinne blir likt en gravid kvinnas då.
Citera
2012-12-23, 08:44
  #3
Medlem
JoddelChefs avatar
Negerdoft!!


It

edit- utvecklae senare
__________________
Senast redigerad av JoddelChef 2012-12-23 kl. 08:57.
Citera
2012-12-23, 08:53
  #4
Medlem
Skulle leverera grejer till ett ungt par en gång. De hade två små bebisar och typ 2-3 katter. Direkt när de öppnar dörren sköljer den mest vedervärdiga stank över mig. Jag stålsätter mig och tar några steg in i köket och får där se att bänken är helt överbelamrad med halvätna pizzor, diverse andra ruttna/mögliga rester samt ett par travar med bajsblöjor. Soptunnan var givetvis överfull. Behöver jag nämna att alla fönster var ordentligt stängda och detta var under högsommaren? Kände spyan åka upp och ner precis hela tiden, vette fan hur jag klarade att hålla mig
Citera
2012-12-23, 09:03
  #5
Medlem
Emelys mun.
Citera
2012-12-23, 09:23
  #6
Medlem
TheSledgehammers avatar
Antagligen när jag blev tvungen att vada omkring i en destruktionscontainer för slaktavfall.
Citera
2012-12-23, 09:28
  #7
Medlem
Min lärares mun, jag kom ihåg att jag ville köpa SB12 till hans födelsedag. :/
Det luktade bokstavligt talat döda katter.
Citera
2012-12-23, 09:32
  #8
Medlem
Riktigt fula fotsår. Det luktar verkligen ruttet. Svårt att hålla sig från att spy.
Citera
2012-12-23, 09:38
  #9
Medlem
Ren industri ammoniak, luktade på det & trillade baklänges. Fy fan vad det stack till i hela huvudet!
Citera
2012-12-23, 09:43
  #10
Medlem
Oboros avatar
Några jävla ungar släppte förmodligen in en katt (tror jag?) i trappen och den la en jävla lax-hög på trappan. Först var stanken frätande och sur och sen när den ruttnade bort behövde man hålla för näsan och springa ner för trappen.

Fyfan vad vidrigt.
Citera
2012-12-23, 09:55
  #11
Medlem
tarmspreckarelofs avatar
När jag som liten parvel gick på melllanstadiet kom jag hem efter skolan och möttes av en helt obeskrivlig stank. Luktade bränd, rutten gris. Stormar in i köket och mycket riktigt står farsan där och steker fläsk. Skämt fläsk.

Gubbjäveln hade på något vänster lyckats vänja sig vid stanken så han kände ingenting och fattade inte alls vad jag menade när jag sa att det luktade som djävulens djupaste anal. Det stank i hela huset så fruktansvärt illa att jag kände spyan på väg upp. Retirerade till mitt rum som ligger längst bort från köket och öppnade fönstret. När morsan kom hem lite senare så åkte fläskfanskapet ut, men stanken var kvar i flera timmar.

En annan luktincident. I mina sena tonår jobbade jag som fönsterputsare. Jag och mina kollegor var och putsade på det lokala sjukhuset. På morgonen tyckte vi att minsann luktar det inte lite avlopp? Usch va äckligt. Jodå, på eftermiddagen kom slambilen och började pumpa upp hur mycket bajs som helst ur de förstoppade vattenverken. Det luktade illa. Naturligtvis var det så väl tajmat att just då putsade vi fönstrena som vetter mot slambilen. Varje gång man öppnade ett fönster kändes det som att avföring från 100-tals sjuklingar och åldringar långsamt rann ner i lungorna.
Citera
2012-12-23, 10:55
  #12
Medlem
Jag kan ha varit 14-15 år gammal då jag träffade Stig första gången, lärare i mattematik. Stöter på ett tal jag inte bemästrar och sträcker handen mot taket för att signalera för stickan att jag är i behov av hjälp men ack vilket misstag... Lukten från stickans mun när han dyker upp vid min bänk kan inte beskrivas. En unken, stark och frenetisk doft som inte går att stå ut med, samtidigt kan man av ren artighet inte bara vända sig bort eller göra någonting åt det, det enda du kan göra är att dra in den giftiga odören. Det var första och sista gången jag bad stickan om hjälp.

Det var nog inte den äckligaste stanken jag känt men att ha den flåsandes i ansiktet ifrån nära håll och när den kommer ifrån en annan människas mun!!! så tar den priset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback